خانهاخبار
با HomePod، اسپیکر هوشمند اپل، آشنا شوید

با HomePod، اسپیکر هوشمند اپل، آشنا شوید

همانطور که پیش‌بینی می‎شد سرانجام اپل از اسپیکر هوشمندی به نام هوم‌پاد در کنفرانس WWDC 2017 رونمایی کرد. اسپیکری که رقیب جدی برای گوگل هوم و آمازون دات به حساب می‌آید.
۱۳۹۶/۳/۱۶
image

سرانجام اپل شب گذشته در کنفرانس WWDC 2017 از اسپیکر خانگی خود رونمایی کرد. HomePod نام این دستگاه 7 اینچی استوانه‌ای شکل است که 7 اسپیکر در پایین آن و یک ساب ووفر در بالای آن تعبیه شده. هوم‌پاد 6 میکروفون در اطراف خود دارد تا به بهترین شکل ممکن فرامین صوتی کاربران را برای فرمان دادن به سیری دریافت کند. این دستگاه همچنین قادر است با تشخیص فضایی که داخل آن قرار گرفته است خروجی صدا را بهینه کند.

مشخصا عرضه HomePod بدون سیری معنی ندارد. کاربران هوم‌پاد علاوه بر اینکه با کمک سیری می‌توانند آهنگ‌ها و پلی‌‎لیست‌های منتخب خود را پخش کنند می‌توانند آخرین خبرها، خواندن پیام‌ها، تنظیم کردن ساعت و زنگ هشدار، وضعیت بورس، آب و هوا، ترافیک و نتایج مسابقات ورزشی را هم از او بخواهند. همچنین از طریق سیری روی هوم‌پاد می‌توانید به هوم‌کیت فرمان دهید و بخش‌های مختلف خانه هوشمند را کنترل کنید. 

هو‌م‌پاد از ماه دسامبر با قیمت 350 دلار در کشورهای آمریکا، انگلیس و استرالیا به فروش می‌رسد و مشتریان می‌توانند آن را در دو رنگ اسپیس گری و سفید خریداری کنند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)