خانهاخبار
ویژگی‌های جدید Siri در iOS 11: از بهبود گفتار تا ارایه پیشنهاد

ویژگی‌های جدید Siri در iOS 11: از بهبود گفتار تا ارایه پیشنهاد

اپل در مراسم WWDC 2017 از ویژگی‌های جدید Siri در iOS 11 گفت. سیری نسبت به قبل هوشمندتر شده و دامنه اختیارات آن نیز افزایش یافته است.
۱۳۹۶/۳/۱۶

اپل در WWDC 2017 تغییرات اساسی Siri را اعلام کرد و همچنین پلتفرم‌های سخت‌افزاری پشتیبانی کننده از این دستیار صوتی را معرفی کرد. به Siri صدای جدیدی اضافه شده است که طبیعی‌تر به نظر می‌رسد. همچنین قابلیت بصری که به آن اضافه شده است، می‌تواند پیشنهادهایی را به شما ارایه کند.

ویژگی جدید ترجمه نیز بصورت آزمایشی به Siri اضافه شده که زبان انگلیسی را به چینی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی و اسپانیایی ترجمه می‌کند و به زودی از زبان‌های بیشتری هم پشتیبانی می‌کند. Siri جدید ویژگی جالبی به نام "on-device learning" دارد که بر اساس تجربه استفاده قبلی شما، می‌تواند خواسته بعدی‌تان را پیش‌بینی کند. این ویژگی با تمام برنامه‌های دستگاه شما هماهنگ می‌شود و در عین حال برای خودتان خصوصی باقی می‌ماند.

image

علاوه بر این، پشتیبانی از توسعه ‌دهندگان بیشتر شده است تا بتوانند اپلیکیشن‌هایشان را با این دستیار صوتی ادغام کنند. توسعه دهندگان می‌توانند کارهای بیشتری از جمله مدیریت وظایف در اپلیکیشن را به سیری واگذار کنند. 

نسخه به‌روزر شده Siri به زودی در iOS 11 خودی نشان می‌دهد. همچنین سیری در اسپیکر هوشمند اپل به نام HomePod نیز بکار گرفته شده تا نقش یک دستیار خانگی را برای کاربر ایفا کند. سیری در هوم‌پاد می‌تواند دستورات مختلف کاربر مانند اعلام وضعیت آب و هوا، ترافیک، اخبار و ... را اجرا کرده و همچنین با اتصال به هوم‌کیت بخش‌های مختلف خانه را در کنترل خود بگیرد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

No name

۱۳۹۶/۳/۱۶
خوبه الان يه سره gsm در مورد اپل مطلب ميذاره يع چيز مفيده نه اينكه تا ديروز درمورد قرتي بازي هاي s8 ميذاشت?

محمد

۱۳۹۶/۳/۱۶
ای بابا چه خبر یه سره راجب اپل و ios مطلب میزارید