خانهاخبار
خودنمایی دوباره اپلیکیشن Workout در watchOS 4

خودنمایی دوباره اپلیکیشن Workout در watchOS 4

شب گذشته کنفرانس WWDC 2017 در میان تعداد زیادی از توسعه‌دهندگان اپل برگزار شد. اپل با معرفی برخی از محصولات تازه‌اش به بسیاری از گمانه‌زنی‌ها پایان داد.
۱۳۹۶/۳/۱۶

کوین لینچ - مسئول نرم‌افزار سیستم عامل اپل واچ –  روز دوشنبه در جریان کنفرانس WWDC 2017 اعلام کرد اپلیکیشن قدیمی Workout که برای ساعت هوشمند اپل درنظر گرفته شده بود، با اتصال به دستگاه‌های مختلف ورزشی و ارائه مشاوره به ورزشکاران مبتدی، امکانات جدیدش را به رخ می‌کشد.

image

با استفاده از این اپلیکیشن (با پشتیبانی از تمرین‎های ورزشی مختلف)، کاربران با تغییر وضعیت از حالت پیاده‌روی به دوندگی، می‌توانند با خیالی آسوده به تمرین بپردازند. جالب است بدانید اپل به تازگی با تعداد زیادی از تولیدکنندگان وسایل ورزشی روز دنیا شروع به همکاری نموده است. گفتنی است 80% از دستگاه‌های ورزشی این تولیدکنندگان در باشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

واچ اواس 4، از ویژگی لحظه‌ای تبادل دوطرفه اطلاعات، با پشتیبانی از دستگاه‌های ورزشی برخوردار است. برای مثال؛ اپلیکیشن ورک‌اوت، در لحظه اطلاعات مربوط به تعداد ضربان قلب ورزشکار را به دستگاه تردمیل مخابره نموده و هم‌زمان اطلاعات مربوط به مسافت و تعداد قدم‌های پیموده شده را از دستگاه دریافت می‌نماید.

در این اپلیکیشن ورزش‌های آبی در حالت پیش‌فرض وجود دارند و تمام حرکت‌های ورزشکار را طبق برنامه ذخیره می‌کنند. واچ اواس 4، با پشتیبانی از تمرین‌های هوازی، علاقه‌مندان به ورزش ژیمناستیک را شگفت‌زده می‌کند.

موارد یاد شده تنها گوشه‌ای از ویژگی‌های جدید واچ اواس 4 را به تصویر کشید. در پاییز امسال، هم‌زمان با عرضه این محصول به بازار، منتظر ویژگی‌های دیگر آن باشید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)