خانهاخبار
حمله کوپرتینو به ردموند با اپل پنسل‌های سریع‌تر

حمله کوپرتینو به ردموند با اپل پنسل‌های سریع‌تر

همزمان با رونمایی از آیپد پرو جدید، کمپانی اپل از نسخه بروز شده قلم استایلوس اپل پنسل نیز رونمایی کرد. این قلم به نسبت نمونه‌ پیشین سریع‌تر شده است.
۱۳۹۶/۳/۱۵

مایکروسافت چندی پیش ادعا کرد که سرفیس پن‌های این کمپانی سریع‌ترین قلم استایلوس در جهان هستند. حال به نظر می‌رسد که اپل نتوانسته است این قدرت‌نمایی اهالی ردموند را تحمل کند و با بروزرسانی «اپل پنسل» سعی در رقابت با مایکروسافت دارد.

image

کمپانی اپل در مراسم WWDC 2017 اعلام کرد که پنسل‌های جدید به نسبت نمونه‌های پیشین خود سریع‌تر هستند. البته رقابت اپل و مایکروسافت در این زمینه بسیار شانه با شانه است؛ زیرا تاخیر سرفیس پن در حدود 21 میلی‌ثانیه تخمین زده می‌شود و اکنون کمپانی اپل ادعا می‌کند که توانسته است تاخیر پنسل‌ها را به 20 میلی‌ثانیه برساند؛ یعنی یک اختلاف 1 میلی‌ثانیه‌ای!

همانند مایکروسافت، به نظر می‌رسد که اپل نیز برای افزایش سرعت قلم‌های استایلوس خود، از ترفند بهبود تکنولوژی نمایشگر بهره گرفته است. آیپد پرو جدید به نمایشگری با نسبت تازه‌سازی 120 هرتز مجهز است که می‌تواند سرعت کارکرد اپل پنسل را بالا ببرد. البته هنوز مشخص نیست که آیا حساسیت به فشار Apple Pencil ها نیز بهبود یافته است یا خیر. مایکروسافت پیش از این توانسته بود حساسیت فشار سرفیس پن‌ها را به 4096 و نیروی فعالسازی آنها را به 12 گرم برساند.

براساس گفته‌های کمپانی اپل، پشتیبانی iOS 11 از Apple Pencil ها نیز بهبود خواهد یافت. همچنین امکان جستجو با استفاده از نوشته‌های دست خطی و طراحی درون خطی در کنار یادداشت‌های تایپی نیز فراهم شده است. از جمله قابلیت‌های دیگری نیز که به اپل پنسل اضافه شده است می‌توان به امکان باز کردن مستقیم اپلیکیشن‌های نت برداری از طریق ضربه زدن روی نمایشگر اشاره کرد. نظر شما در مورد قابلیت‌های جدید Apple Pencil چیست؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

arshia - all rights reserved

۱۳۹۶/۳/۱۷
یک میلی ثانیه سریعتر !
وای که چقدر کاربردیه این اتفاق،درباره زاویه دار بودن و سطح فشارم که ترجیح دادن سکوت کنن
بله چقدر قشنگ تاب آورد اپل و رقابت کرد
دوست عزیزم italodance
اصلا خوب نیست آدم روی یه عقیده غلط اینقدر پافشاری کنه،این چیزی که شما درباره منبع ها داری میگی یه عقیده شخصیه و عقیده شخصیم مطمینا اندازه یه سایت (هرچقدر هم کذاب که درباره مایکروسافت اینطور نیست) ارزش نداره
دوست من اصلا توی دوره ای نیستیم که همه چی بزن و در رو باشه،مطمینا ادعاها رو تست میکنن تا به چالش بکشن...پس نمیشه روی هوا حرف زد
پس مطمین باش شرکتی مث مایکروسافت نمیاد تبلیغ الکی کنه و دروغ بگه،
اینقدر ساده انگارانه صحبت نکن

italodance

۱۳۹۶/۳/۱۷
alireza
آن سورس از ماکروسافت بود میفهمی؟
این سورس خبر بی طرف هست

alireza

۱۳۹۶/۳/۱۶
یعنی ترول واقعی هستی
چطور وقتی سرفس پن سریع تر بود اومدی گفتی به حرف مایکروسافت نمیشه اعتماد کرد حالام من میگم به حرف این نمیشه اعتماد کرد
خوردی؟؟/

italodance

۱۳۹۶/۳/۱۶
ماکروسافت قشنگ پرس شد