خانهاخبار
وان پلاس 5 تا آخر ژوئیه معرفی می‌شود

وان پلاس 5 تا آخر ژوئیه معرفی می‌شود

درباره معرفی رسمی پرچم‌دار تازه کمپانی وان‌پلاس که وان‌پلاس 5 نام می‌گیرد اخبار ضد و نقیضی منتشر می‌شود. تازه‌ترین تاریخ اعلام شده برای معرفی آن 20 ژوئیه است.
۱۳۹۶/۳/۱۶

تصویر تازه‌ای روی وب‌سایت Weibo منتشرشده که نشان می‌دهد گوشی وان پلاس 5 در تاریخ 20 ژوئیه رونمایی می‌شود. وان پلاس 5 یکی از پرچم‌دارهای پر سروصدای امسال است که هر هفته اخبار تازه‌ای درباره آن می‌شنویم. وب‌سایت Weibo پیش‌ازاین هم تصویری شبیه پوستر از این گوشی منتشر کرده بود و ‌گفت که وان پلاس 5 در تاریخ 15 ژوئیه معرفی می‌شود. با توجه به این اخبار ضدونقیض احتمالا باید منتظر بمانیم تا کمپانی وان پلاس اخبار رسمی معرفی این گوشی را اعلام کند. این تصویر تازه کمی حرفه‌ای‌تر و قابل‌اعتمادتر از تصویر قبلی به نظر می‌رسد هرچند هیچ‌کدام را نمی‌توانیم علی‌رغم وجود لوگوی کمپانی وان پلاس، به این سازنده نسبت دهیم. برخی هم معتقدند که وان پلاس 5 احتمالا روز 29 ژوئیه معرفی می‌شود.

image

انتظار می‌رود که این پرچم‌دار مرموز به صفحه‌نمایش 5.5 اینچی و پردازنده قدرتمند کوالکام اسنپ‌دراگون 835 مجهز شده باشد. وجود این پردازنده به این معنی است که وان پلاس 5 پردازنده گرافیکی Adreno 540 GPU و CPU 8 هسته‌ای خواهد داشت. همچنین انتظار می‌رود این گوشی 6 یا 8 گیگابایت رم با 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد. گفته می‌شود که دوربین اصلی آن دو لنز 16 مگا پیکسلی دارد و کیفیت شاتر سلفی‌اش هم 16 مگا پیکسل است. سیستم‌عامل پیش‌فرض این گوشی اندروید نوقا است و باتری‌ای با ظرفیت 3300 میلی‌آمپر دارد.

image

پیتر لو، مدیرعامل وان پلاس، چندی پیش در توییتر گفته بود که وان پلاس 5 قرار است باریک‌ترین پرچم‌دار بازار باشد. تصاویری هم درباره قابلیت عکاسی مونوکروم با لنز دوگانه این گوشی چند روز پیش منتشر شد. اطلاعاتی که ذکر کردیم در حال حاضر تمام اخباری است که از این گوشی در دست داریم.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

omid.diyanati

۱۳۹۶/۳/۱۶
اگه خود واقعیش مثل این عکس باشه حتما جزاب و قشنگه منم می گیرمش به شرطی قیمتش مناسب باشه

Ali

۱۳۹۶/۳/۱۶
ینی اگه قیمتش مناسب باشه تو ایران من حتما میخرمش