خانهاخبار
فیلم‌برداری از صفحه‌نمایش آیفون و آیپد با AirShou: بدون نیاز به جیلبریک!

فیلم‌برداری از صفحه‌نمایش آیفون و آیپد با AirShou: بدون نیاز به جیلبریک!

یکی از رؤیاهای کاربران اپل، فیلم‌برداری از صفحه‌نمایش آیفون یا آیپد بدون نیاز به جیلبریک است. اپلیکیشن فوق‌العاده AirShou راهی مناسب برای فیلم‌برداری از صفحه‌نمایش آیفون یا آیپد را برای کاربران فراهم می کند. با جی اس ام همراه باشید.
۱۳۹۶/۳/۱۹

طی چند سال گذشته اپلیکیشن های فراوانی برای فیلم‌برداری از صفحه‌نمایش آیفون پا به عرصه اپ استور گذاشتند تا رویای دیرینه‌ی کاربران آیفون و آیپد را محقق کنند اما متاسفانه و به دلایل نامشخص از اپ استور حذف شدند. تا چندی پیش کاربران برای فیلم‌برداری از صفحه‌نمایش آیفون یا آیپد مجبور بودند تا دستگاه خود را جیلبریک کنند که همین موضوع سبب ایجاد دردسرهای جدیدی برای آن‌ها شد. البته کاربران مک می‌توانند به‌سادگی و با استفاده از نرم‌افزار QuickTime Player از صفحه‌نمایش آیفون یا آیپد خود فیلم‌برداری کنند اما این مهم نیازمند داشتن یک دستگاه مک است.

توسعه‌دهندگان‌ که ورود اپلیکیشن های فیلم‌برداری از صفحه‌نمایش گوشی به اپ استور را غیرممکن دیدند، تلاش کردند تا خارج از این محیط نرم‌افزارهایی را برای تهیه فیلم از صفحه‌نمایش گوشی منتشر کنند. از آن پس توسعه‌دهندگان Cydia Impactor را خلق کردند تا کاربران بتوانند بدون نیاز به اپ استور، اپلیکیشن های موردنظر خود را بر روی گوشی نصب کنند. در حال حاضر اپلیکیشن Cydia Impactor نظر کاربران بسیار زیادی را به خود متمرکز کرده است چراکه نرم‌افزارهای زیادی همانند AirShou میتوانند از طریق پکیج Cydia Impactor بر روی گوشی نصب شوند. AirShou یکی از بهترین اپلیکیشن های فیلم‌برداری از صفحه‌نمایش آیفون و آیپد در iOS 10 است چراکه این نرم‌افزار علاوه بر تهیه فیلم از صفحه‌نمایش گوشی بدون نیاز به جیلبریک، می‌تواند به‌صورت هم‌زمان فیلم تهیه‌شده را برای دیگر کاربران پخش کند. در ادامه آموزش نصب نرم‌افزار AirShou برای فیلم‌برداری از صفحه‌نمایش آیفون و آیپد بدون نیاز به جیلبریک را بررسی خواهیم کرد.

image

آموزش نصب نرم‌افزار AirShou بدون نیاز به جیلبریک در iOS 10

مرحله ۱: برای نصب AirShou لازم است تا ابتدا Cydia Impactor را متناسب با سیستم‌عامل کامپیوتر خود (Windows, macOS X, linux) دانلود کنید.

مرحله ۲: حال باید آخرین نسخه منتشرشده از نرم‌افزار AirShou را از طریق این لینک بر روی کامپیوتر خود ذخیره کنید.

مرحله ۳: اکنون آیفون یا آیپد خود را از طریق کابل به کامپیوتر متصل کرده و پس از اجرای نرم‌افزار Cydia Impactor فایل برنامه AirShou را با پسوند IPA کشیده و در Cydia Impactor رها کنید.

مرحله ۴: در این مرحله پیغامی برای شما نمایان می‌شود تا اپل آیدی و پسورد خود را برای تایید نصب نرم‌افزار از سوی اپل وارد کنید. هنگامی‌که سرورهای اپل اجازه نصب AirShou را صادر کنند، نرم‌افزار به‌صورت خودکار بر روی گوشی شما نصب می‌شود.

مرحله ۵: پیش از آن‌که برنامه را بر روی گوشی خود اجرا کنید لازم است تا پروفایل AirShou را تایید کنید. برای این کار از مسیر Settings > General > Profiles (Device Management) پروفایل ایجادشده با نام اپل آیدی خود را لمس کرده سپس گزینه Trust را انتخاب کنید.

اکنون شما با موفقیت نرم‌افزار بسیار کاربردی AirShou را بر روی دستگاه اپلی خود نصب‌کرده‌اید. پس از اجرای برنامه می‌توانید تنظیمات مورد نظر خود برای فیلم‌برداری از صفحه‌نمایش گوشی را اعمال کنید. به‌عنوان مثال می‌توانید نام ویدیو، دسته‌بندی مورد نظر و حتی کیفیت ضبط فیلم‌برداری را تعیین کنید.

image

برخی از ویژگی‌های نرم افزار AirShou 

  • کیفیت بالای ضبط هنگام فیلم‌برداری از محیط برنامه‌ها بازی‌ها 
  • استفاده‌ی بهینه از پردازنده گوشی و عدم مصرف نامتعارف باتری
  • امکان ضبط ویدیو از صفحه نمایش با کیفیت 1080p و با سرعت 60FPS
  • فیلم‌برداری از 4 جهت محتلف و بدون محدودیت زمانی
  • ذخیره مستقیم ویدیو‌ها در گالری گوشی

تذکر: ممکن است پس از گذشت یک هفته نرم‌افزار AirShou با مشکل مواجه شده و هنگام اجرا کرش کند. برای حل این مشکل می‌توانید مجددا نرم‌افزار را از طریق ابزار Cydia Impactor بر روی گوشی خود نصب کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

milad

۱۳۹۶/۳/۲۰
برای اندروید خاطرس