خانهاخبار
ماوس MX Master 2S لاجیتک معرفی شد؛ ویژگی‌های جدید و باتری بهتر

ماوس MX Master 2S لاجیتک معرفی شد؛ ویژگی‌های جدید و باتری بهتر

لاجی‌تک همواره ارائه دهنده ایده‌های جدید در تولید ابزار جانبی کامپیوتر بوده است. این شرکت سوئیسی، در تولید محصولات، شکل ظاهری و کیفیت را هم‌زمان مد نظر قرار می‌دهد.
۱۳۹۶/۳/۱۴

در حال حاضر بسیاری از کاربران، موشواره‌های (Mice) ام‌ایکس مستر (MX Master) و ام‌ایکس انی‌ور (MX Anywhere) شرکت لاجی‌تک را در دسته بهترین ماوس حرفه‌ای موجود در بازار قرار می‌دهند.

شرکت لاجی‌تک به تازگی آخرین مدل‌‌ از ماوس‌های سری MX (ام‌ایکس مستر 2S و ام‌ایکس انی‌ور 2S) را به بازار معرفی کرده است.

ویژگی سخت‌افزاری هر دو مدل نسبت به نسل پیشین بهبود یافته است. همچنین طول عمر باتری از 40 روز به 70 روز و دقت حسگرهای اپتیکال، از 1000 به 4000 دی‎پی‌آی افزایش یافته که بسیار سریع‌ترو روان‌تر عمل ‌می‌کند. با این حال، طراحی هر دو موشواره از جمله نمای غلتک و طرح دکمه‌ها بسیار مشابه نسخه پیشین است.( البته رنگ مشکی و خاکستری نسل جدید بسیار جذاب‌تر از رنگ مشکی و برنز مدل‎‎های نسل گذشته است).

image

بدون شک بارزترین ویژگی این مدل، بهره‌وری از نرم‌افزار لاجی‌تک فلو (Logitech Flow) است. در مدل‌های پیشین ام‌ایکس، انتقال موشواره بین کامپیوترهای چندگانه به کمک دکمه‎ای مستقر در پایین موشواره صورت می‌گرفت؛ حال اینکه در مدل جدید، این نرم‌افزار، عملیات انتقال را بسیار ساده کرده است. به گونه‌ای که اگر نرم‌افزار در حالت  فعال باشد، با قرار دادن نشانگر موشواره در لبه‌های صفحه تصویر، نشانگر به صورت خودکار به صفحه تصویر مجاور منتقل می‌شود. این نرم‌افزار جایگزین سخت‎افزاری قدیمی به نام KVM شده که سال‌ها وظیفه انتقال اطلاعات را از سیستمی به سیستم دیگر داشت.

image

بر اساس اظهارات شرکت لاجی‌تک، بیش از 39% از کاربران در ایالات متحده، به منظور برنامه نویسی، ویرایش فیلم، معاملات بازار بورس، از کامپیوترهای دوگانه استفاده می‌کنند. در هر حال در صورت استفاده از کامپیوتر دوگانه، توصیه می‌شود از نرم‌افزار فلو استفاده شود.

نرم‌افزار فلو از اتصال دو کامپیوتر از طریق شبکه وای‎فای (WiFi)، قابل راه‌اندازی و به طور هم‌زمان در مک‌بوک و کامپیوترهای خانگی قابل استفاده است. کپی و جای‌گذاری متن، عکس و یا حتی انتقال فایل، از جمله فرمان‌هایی است که می‌توان به کمک این نرم‌افزار، از سیستمی به سیستم دیگر به اجرا درآورد.

نرم‌افزار فلو با برخی مدل‌های دیگر از ماوس لاجی‌تک همچون: M585 و M590 و همچنین انواع مختلفی از صفحه کلیدها سازگاری دارد. (این نرم‌افزار از موقعیت مکانی ماوس برای شناسایی صفحه کلیدها استفاده می‌نماید).

ماوس ام ایکس مستر 2S با قیمتی برابر 99.99 دلار و ام ایکس انی‌ور 2S به قیمت 79.99 دلار، به فروش می‌رسد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)