خانهاخبار
نفس خود را برای پرچم‌دار جدید هوآوی حبس کنید؛ معرفی Honor 9 با بدنه شیشه‌ای

نفس خود را برای پرچم‌دار جدید هوآوی حبس کنید؛ معرفی Honor 9 با بدنه شیشه‌ای

ساب‌برند Honor هوآوی به‌زودی از گوشی پرچم‌دار جدید خود رونمایی کرد و این مدل با نام Honor 9 به بازار عرضه می‌شود. به‌تازگی زمان معرفی رسمی این گوشی اعلام شده است و براساس اطلاعات به‌دست‌ آمده، Honor 9 در دهه سوم خرداد با بدنه‌ای از جنس شیشه معرفی خواهد شد.
۱۳۹۶/۳/۱۳

براساس یک تصویر فاش‌ شده، ساب‌برند Honor در 12 ژوئن (22 خرداد) یک رویداد اختصاصی را در شهر شانگهای چین برگزار خواهد کرد. در این تصویر، عدد 9 بر روی پوستر دیده می‌شود و هم‌چنین در این پوستر به دوربین دوگانه گوشی پرچم‌دار جدید ساب‌برند Honor هوآوی اشاره شده است.

image

از نظر مشخصات سخت‌افزاری، Honor 9 چندان از نسل قبل متمایز نخواهد بود؛ این گوشی به چیپ‌ست Kirin 960 مجهز شده است که از هشت هسته پردازشی استفاده می‌کند. شرکت هوآوی، مدل پایه را با چهار گیگابایت رم به بازار عرضه خواهد کرد و مدل رده‌بالا مانند هوآوی P10، از شش گیگابایت رم استفاده خواهد کرد. هر دو مدل از 64 گیگابایت حافظه‌داخلی استفاده می‎کند که با استفاده از حافظه میکرو اس‌دی تا 256 گیگابایت قابل افزایش است.

image

Honor 9 هم‌چنین از یک دوربین دوگانه استفاده می‌کند؛ ترکیب به کار گرفته شده در دوربین اصلی، یک سنسور 12 و 20 مگاپیکسلی است و ثبت تصاویر سلفی به کمک یک دوربین 8 مگاپیکسلی صورت می‌گیرد. گوشی پرچم‎دار جدید Honor هوآوی از یک صفحه‌نمایش 5.15 اینچی با رزولوشن Full HD استفاده می‌کند و به یک باتری 3100 میلی‌آمپر ساعت مجهز شده است. هم‎چنین، انتظار می‌رود که این مدل بدون جک هدفون 3.5 میلی‌متری به بازار عرضه شود و سیستم‌عامل اندروید نوقا 7.1.1 به همراه رابط‌کاربری EMUI بر روی Honor 9 اجرا می‌شود.

image

در تصاویر فاش‌شده، هم‎چنین مشاهده می‌شود که Honor 9 از یک بدنه از جنس شیشه استفاده می‌کند و فریم فلزی، گوشی را احاطه کرده است. حسگر اثرانگشت برخلاف Honor 9 در بدنه پشتی مشاهده نمی‌شود و این حسگر اثرانگشت به حاشیه پایین نمایشگر انتقال یافته؛ همین موضوع باعث می‌شود تا پرچم‎دار جدید Honor هوآوی، شباهت زیادی به گوشی شیائومی Mi 6 داشته باشد.  

image

مدل پایه Honor 9 براساس شایعات با قیمت 2299 یوآن (338 دلار) و چهار گیگابایت رم به بازار عرضه خواهد شد و نسخه رده‎بالای آن با شش گیگابایت رم نزدیک به 2599 یوآن (381 دلار) قیمت دارد. البته قیمت گوشی پرچم‌دار جدید Honor هوآوی در خارج از بازار چین، بیشتر از قیمت‌های فاش‌ شده است. لازم به‌ذکر است که Honor 8 با چهار گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه نزدیک به 399 دلار قیمت‌گذاری شده بود و نسخه رده‌بالای آن با حافظه رم مشابه اما فضای ذخیره‌سازی بیشتر با قیمت 499 دلار به فروش می‌رسید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

امیرمحمد

۱۳۹۶/۳/۲۷
چرا نظر الکی میدی تو gsmarena نگاه کن نوشته اینفرارد داره

امیرمحمد

۱۳۹۶/۳/۲۷
رفیق کی گفته فیلم برداری 4k نداره؟یه نگاه به مشخصات دوربینش بنداز بعد بگو

امین

۱۳۹۶/۳/۱۸
با توجه به تفاوت قیمت هایی ک بین سامسونگ و هواوی هس نسبت به قیمتش هواوی گوشی های خوبی میده بیرون مخصوصا سری انر

امین

۱۳۹۶/۳/۱۸
حسین نمیدونم این اطلاعاتو از کجا میاری اما تا گوشی رو نمایی نشه و معرفی نشه نمیشه ن عیب روش گذاشت نه حسنی ازش گفت باید معرفی بشه تا بشه مقایسه کرد

امین

۱۳۹۶/۳/۱۸
با توجه به چیزایی که میکه بنظرم انر 8 بهتر باشه درسته پردازنده و دوربینش بهتره اما اینفرارد نداره شکل گوشی هم ب سامسونگ نزدیک میشه از زیبایی انر کم میکنه چرا ک همه گوشی های سامسونگ ی شکل هستند.میتونستند انر 9 رو دیرتر معرفی کنن و نسبت به انر 8 پرچمدار بهتری بدن به بازار