خانهاخبار
مشخصات سخت‌افزاری نوکیا 9 در نتیجه تست‌های آن در پایگاه AnTuTu

مشخصات سخت‌افزاری نوکیا 9 در نتیجه تست‌های آن در پایگاه AnTuTu

پرچم دار بعدی نوکیا گوشی نوکیا 9 است. فعلا شایعه‌های زیادی در مورد این گوشی منتشر می‌شود. این بار نوکیا 9 در پایگاه بنچ‌مارک AnTuTu دیده شده که مشخصات سخت‌افزاری آن را فاش می‌کند.
۱۳۹۶/۳/۱۳

نوکیا قصد دارد امسال با عرضه گوشی‌های مختلف دوباره به بازار موبایل بازگردد. کمپانی HMD Global هم مجوز ساخت و عرضه گوشی‌های نوکیا را در اختیار دارد. گفته می‌شود در میان این مدل‌ها گوشی نوکیا 9 پرچم‌دار تازه نوکیا خواهد بود. این گوشی تقریبا یک هفته پیش در پایگاه بنچمارک گیک بنچ با امتیاز قابل‌توجه 2255 در عملکرد تک‌هسته‌ای و 7770 در تست چندهسته‌ای، دیده شد. نوکیا 9 روز گذشته در پایگاه بنچمارک AnTuTu هم دیده شد. این تست چند ویژگی موردتوجه این پرچم‌دار را تایید می‌کند.

image

نوکیا 9 با شماره مدل Nokia A-1004، همان مدلی که در پایگاه گیک بنچ هم دیدیم، در AnTuTu نمایش داده شد. در این گزارش به‌اندازه صفحه‌نمایش نوکیا 9 اشاره نشده اما کیفیت آن 1440 × 2560 اعلام‌شده. انتظار داریم صفحه‌نمایش این گوشی حداقل 5.3 اینچ باشد. همان‌طور که احتمال می‌دادیم AnTuTu می‌گوید که این گوشی به پردازنده قدرتمند کوالکام اسنپ‌دراگون 835 مجهز شده و این خبر یعنی CPU 8 هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Adreno 540 دارد. این گوشی همچنین به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است. هر دو دوربین اصلی و سلفی آن 13 مگا پیکسلی هستند و اندروید نوقا 7.1.1 به‌صورت پیش‌فرض روی آن نصب‌شده است.

احتمالا تا آخر همین ماه (ژوئیه) شاهد رونمایی از نوکیا 9 خواهیم بود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

morteza

۱۳۹۶/۳/۱۳
برو با همون بمبت بازی کن سامسونگی عزیز

morteza

۱۳۹۶/۳/۱۳
برادر من چرا یه حرفی میزنی که 60 تا منفی بخوری

sadegh

۱۳۹۶/۳/۱۳
نوکیا رو همه دوس دارن.و هنوز که هنوز خیلیا منتظرن گوشی خوب بزنه که برن سمتش..نوکیا9 خیلی گوشی خوبیه و با این گوشی رسما وارد رقابت میشه با بقیه...نوکیای دوس داشتنی

امیر

۱۳۹۶/۳/۱۳
سنسور دوربین اصلی 13 مگاپیکسل؟ ?
تا اونجا که من میدونم سونی هیچ سنسور بالارده 13مگاپیکسلی نداره،شاید نوکیا هم مثل ال جی قصد استفاده از سنسور میانرده imx256 رو تو چوشی پرچمدارش داشته باشه که مطمئنا خبر خوبی نیست
ولی هرچی هست امیدوارم عالی در بیاد

علي قهرمانزاد

۱۳۹۶/۳/۱۳
دوست عزيز از طرف خودت سخن بگو،نوكيا هميشه از كيفيت ساخت بالايي برخوردار بوده،تنها عاملي كه عامل سقوط نوكيا شد ،پافشاري روي سيمبين بود،اكنون كه با اندروييد مياد من خودم شخصا به همه اندروييدي ها ترجيح ميدم.