خانهاخبار
شایعات جدید از مقایسه ابعاد وان پلاس 5 دربرابر وان پلاس 3T

شایعات جدید از مقایسه ابعاد وان پلاس 5 دربرابر وان پلاس 3T

وان پلاس به زودی پرچمدار جدیدش را معرفی می کند. هنوز تصویر رسمی از نمونه واقعی این گوشی لو نرفته اما وان‌پلاس عکسی منتشر کرده تا کنجکاوی همه را برانگیزد.
۱۳۹۶/۳/۱۳

کمپانی وان پلاس در حساب‌رسمی توییترش تصویری منتشر کرد که نشان می‌داد گوشی وان پلاس 5 که هنوز معرفی نشده از پرچم‌دار فعلی این سازنده، وان پلاس 3T، کوچک‌تر خواهد بود.

در این تصویر گوشی وان پلاس 3T روی یک گوشی دیگر قرارگرفته که کمی از آن کوچک‌تر است. وان پلاس در کپشن این عکس نوشته «در سایه چه می‌بینید؟». همین جمله ساده نشان می‌دهد گوشی ناآشنایی که در سایه قرارگرفته باید وان پلاس 5 باشد. این عکس طوری گرفته‌شده که متاسفانه با هیچ نرم‌افزار کمکی دیگری هم نمی‌توان تصویر گوشی زیری را واضح نمایش داد. هیچ مشخصاتی از وان پلاس 5 در این تصویر مشخص نیست جز اینکه طول آن قطعا از وان پلاس 3T کوتاه‌تر است ولی عرضش با وان پلاس 5 تقریبا تفاوتی ندارد. این تفاوت در طول موضوع مهمی به نظر نمی‌رسد. وان پلاس 5 با طول کمی کوتاه‌تر از 3T هم می‌تواند صفحه‌نمایش 5.5 اینچی داشته باشد، اما حاشیه‌های آن باید تا حد امکان باریک شود. احتمالا وان پلاس هم بر اساس همین طرح پرچم‌دار بعدی‌اش راکمی کوتاه‌تر طراحی کرده است.

image

گوشی وان پلاس 3T در ابعاد 152.7× 74.7× 7.35 میلی‌متر ساخته‌شده و با توجه به این ابعاد نمی‌توان آن را گوشی باریک یا کوچکی دانست. با دیدن این عکس حدس می‌زنیم وان پلاس 5 باریک و کوچک طراحی‌شده باشد.

وان پلاس 5 شاید همین ماه جاری رسما معرفی و رونمایی شود. همچنین حدس می‌زنیم قیمت آن حدودا 450 دلار اعلام شود. وان پلاس پیش‌تر اطلاعاتی درباره این گوشی منتشر کرده بود. طبق ادعای این سازنده گوشی وان پلاس 5 به پردازنده قدرتمند و جدید کوالکام اسنپ‌دراگون 835 مجهز شده و دوربینش را هم با همکاری کمپانی DxO ساخته است. این گوشی همچنین یک حسگر اثرانگشت در پنل جلویی دارد. مدیرعامل وان پلاس ادعا می‌کند که این گوشی باریک‌ترین پرچم‌داری خواهد بود که این کمپانی تابه‌حال عرضه کرده است.

خوشبختانه زمان زیادی تا معرفی وان پلاس 5 نمانده و ظرف هفته‌های آینده شاهد رونمایی از این پرچم‌دار خواهیم بود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)