خانهاخبار
بازی خاطره‌انگیز همسایه جهنمی را این بار در iOS تجربه کنید

بازی خاطره‌انگیز همسایه جهنمی را این بار در iOS تجربه کنید

همسایه جهنمی (Neighbours from Hell) نه‌تنها نام یک بازی بلکه نام تمام خاطره‌های شیرینی است که یک گیمر باسابقه‌ی بازی‌های کامپیوتری تجربه کرده است. این همسایه‌ی جهنمی اکنون پا در قلمرو iOS گذاشته تا بار دیگر خاطرات فراموش‌نشدنی گذشته را زنده کند. با جی اس ام همراه باشید.
۱۳۹۶/۳/۱۲

بازی جذاب و خاطره‌انگیز همسایه جهنمی با عنوان Neighbours from Hell برای نخستین بار در سال 2003 در نسخه PC برای گیمر ها منتشر شد تا سال‌ها بعد به یک نوستالژی فراموش‌نشدنی تبدیل شود. داستان از جایی شروع می‌شود که آقای Woody تصمیم می‌گیرد نتیجه سال‌ها اذیت و آزار همسایه خود به نام Mr. Rottweiler را جبران کند! ماجرا با سر و صدای کمی آغاز می‌شود اما بی‌شک پایان چندان آرامی نخواهد داشت. شما در این بازی نقش آقای وودی (Woody) را بازی می‌کنید و باید با نهایت دقت و خلاقیت خود، آرامش را بر آقای روت ویلر(Mr. Rottweiler) حرام کنید!

image

هرقدر هوشمندانه تر عمل کرده و تله‌های بیشتری را در مدت‌زمان محدود خود به‌کارگیرید، می‌توانید خشم آقای روت ویلر را بیشتر کرده و از همین خشم علیه او استفاده کنید. هرقدر بتوانید از تله‌های بیشتری برای جهنمی کردن زندگی همسایه خود استفاده کنید، در پایان مرحله امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد. گیم پلی بازی بسیار ساده و روان اما در حین حال جذابیت خاصی دارد، از طرفی گیم پلی این بازی به نحوی طراحی‌شده که شما می‌توانید تنها با یک نگاه تمام محیط خانه و طبقات مختلف آن را زیر نظر داشته باشید.

image

پس از عرضه این بازی برای PC و چندی بعد، انتشار در نسخه اندروید، کاربران iOS خلا این بازی جذاب را در اپ استور احساس کردند. هفته گذشته خبر خوبی برای کاربران iOS که مشتاق این بازی بودند در فضای مجازی منتشر شد. این خبر اعلام کرد که توسعه‌دهندگان کمپانی THQ Nordic پس از مدت‌ها انتظار، نخستین فصل از بازی «همسایه جهنمی» را برای  iOS منتشر کردند تا خاطرات گیمر های کهنه‌کار با شنیدن این خبر روحی تازه بگیرد. 

برخی از مشخصات این بازی

  • گرافیک عالی به سبک کارتونی
  • رابط کاربری بسیار ساده برای کنترل بازی
  • 14 مرحله‌ بسیار جذاب و متنوع
  • موسیقی بسیار دل‌نشین که جذابیت بازی را دوچندان می‌کند
  • بهره‌گیری از تله‌ها و ترفندهای مختلف برای عبور از مراحل بازی
  • قیمت: رایگان!

بازی جذاب و پرماجرای Neighbours from Hell با حجم تقریبی 1.2 گیگابایت در اپ استور منتشرشده  که برای اجرا نیازمند iOS 6.0 است. در ادامه لینک دانلود این بازی از اپ استور برای کاربران iOS و لینک گوگل پلی برای کاربران اندروید قرار داده‌شده است. نظرات ارزشمند خود در مورد این بازی خاطره‌انگیز را با ما به اشتراک بگذارید.

دانلود

             

image
 
image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

مهشید

۱۴۰۲/۷/۱۷
۶ ب بعدش خریدنیه

Mahshid?

۱۴۰۲/۷/۱۷
قسمت ۶ ب بعد خریدنیه

امیر

۱۳۹۸/۹/۹
سلام چرا فقط 6 تا باز میشه

مهران

۱۳۹۷/۱۱/۱۲
چرا ٦ مرحله بيشتر باز نيست؟ چكار كنم بقيه مراحل باز بشه؟

Maede

۱۳۹۶/۱۰/۱۰
migm mn taze nasbsh krdm,ta episode 5-6 hm rftm ama baqiash qofle baz nmishe chikar knm