خانهاخبار
معرفی مک‌بوک‌ و آیپدهای جدید تقریباً قطعی شد؛ هفته آینده منتظر آن‌ باشید!

معرفی مک‌بوک‌ و آیپدهای جدید تقریباً قطعی شد؛ هفته آینده منتظر آن‌ باشید!

شرکت اپل در هفته آینده، رویداد WWDC را برگزار خواهد کرد و با دریافت تاییدیه از کمیسیون اقتصادی اوراسیا برای نسل جدید مک‌بوک‌ها، آیپدهای پرو و یک صفحه‌کلید Magic Keyboard، معرفی محصولات تازه کوپرتینویی‎ها در این کنفرانس قطعی به‎نظر می‌رسد.
۱۳۹۶/۳/۱۲
image

درست پنج روز پیش از برگزاری رویداد WWDC، محصولات جدید شرکت اپل با دریافت تاییدیه توسط کمیسیون اقتصادی اوراسیا که یک مرجع نظارتی روسی است، فاش شده.

در وب‌سایت این کمیسیون، پنج مدل جدید از لپ‌تاپ‌های مک‎بوک شرکت اپل با شماره مدل A1289، A1347، A1418، A1419 و A1481 لیست شده است. گمان می‌رود که این محصولات، مک‌بوک‎ها و مک‎بوک‌های پرو جدید شرکت اپل باشد؛ هم‎چنین، چندان بعید نیست که کوپرتینویی‌ها یک مک‌بوک ایر جدید را نیز برای رقابت با محصولات ارزان‌قیمت ویندوزی معرفی نمایند.

چهار دستگاه دیگر با شماره مدل A1671، A1709، A1670 و A1701 نیز در وب‎سایت رسمی کمیسیون اقتصادی اوراسیا لیست شده است. از آنجایی‌که در توضیحات مربوط به آن‌ها به سیستم‌عامل iOS 10.3 اشاره شده، گمان می‌رود که این چهار مدل همان تبلت‎های جدید شرکت اپل باشد که البته انتظار داشتیم در ابتدای بهار به همراه آیپد 9.7 اینچی معرفی شود.

برای بررسی دقیق‌تر، باید گفت که دو مدل، تبلت آیپد پرو 10.5 اینچی است و مدل‌های باقی‌مانده نیز نسخه‌ به‌روز شده آیپد پرو 12.9 اینچی است که از مشخصات سخت‌افزاری قدرت‌مندتری نسبت به مدل‌های موجود استفاده می‌کند.

image

به همراه تبلت‌های آیپد پرو 12.9 اینچی و آیپد پرو 10.5 اینچ جدید نیز، یک دستگاه دیگر با شماره مدل A1843 از این مرجع نظارتی برای دریافت استاندارد لازم، تاییدیه دریافت کرده است. اگر شایعات منتشر شده صحت داشته باشد، این دستگاه نسخه جدید صفحه‌کلید مجیک کی‌برد است. اولین صفحه کلید مشابه نزدیک به 19 ماه پیش توسط کوپرتینویی‎ها معرفی شد و اکنون، انتظار می‌رود که نسخه جدیدتر آن با پیشرفت‌های جزئی به همراه تبلت‌های جدید شرکت اپل ارائه شود.

توجه داشته باشید که هیچ‌یک از این شایعات به‌طور رسمی توسط شرکت اپل تایید نشده است و از آنجایی‌که تاییدیه رسمی مبنی بر صحت داشتن آن‌ها وجود ندارد، چندان بعید نخواهد بود که رویداد WWDC بدون معرفی هیچ محصول سخت‎‎افزاری جدیدی توسط اپل به پایان برسد.

به همراه معرفی محصولات جدید، شرکت اپل هم‎چنین نسخه‌های اولیه سیستم‌عامل آی‌او‌اس 11، مک‌اواس (macOS) 10.13، واچ‌او‎اس (watchOS) 4 و تی‌وی‌او‏اس (tvOS) 11 را به نمایش خواهد گذاشت. علاوه‌براین، انتظار می‌رود که در جریان این رویداد، اولین بلندگوی هوشمند شرکت اپل با دستیار صوتی سیری به‌طور رسمی معرفی شود؛ محصولی که تولید آن، هم‌اکنون شروع شده است و البته تا پایان سال جاری میلادی عرضه نخواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)