خانهاخبار
شکار لیموزین جدید ترامپ در پیست آزمایش جنرال موتورز

شکار لیموزین جدید ترامپ در پیست آزمایش جنرال موتورز

دونالد ترامپ رئیس جمهور جدید آمریکا علاقه زیادی به خودرو دارد و شاید این علاقه او را به استفاده از یک لیموزین کاملا جدید ترغیب کرده باشد. خودرویی که به تازگی توسط عکاسان شکار شده است.
۱۳۹۶/۳/۱۰

تصاویر واضحی از خودروی جدی دونالد ترامپ منتشر شده که نشان از ابعاد بزرگ این کادیلاک دارد. این به دلیل آن است که احتمالا این خودرو بر روی فریم تراک‌های تجاری جنرال موتورز سوار شده است. علت این موضوع، قدرت این خودرو برای تحمل وزن اضافی ناشی از تجهیزات نظامی، شیشه‌های ضد گلوله و تجهیزات امنیتی دیگر است که از سوی کاخ سفید در نظر گرفته خواهد شد.

image

این وسایل وزن اضافی زیادی را به خودروی رئیس جمهور آمریکا می‌افزایند. تاکنون هیچ گونه اطلاعاتی از خودروهای مخصوص روسای جمهور آمریکا منتشر نشده اما تخمین زده می‌شود که هر کدام از این خودروها وزنی بین 6.8 تا 9 تن داشته باشند. با وجود چنین وزنی انتظار حداکثر سرعت و شتاب بالایی از این خودروها نمی‌رود اما به لطف استحکام آنها و شیشه‌های ضد گلوله به قطر 5 اینچ امنیت رئیس جمهور تا حد زیادی تامین می‌شود.

image

از این تصاویر نتیجه می‌شود که رئیس جمهور آمریکا سوار بر یک خودروی کاملا آمریکایی می‌شود. از مشخصات بارز این لیموزین می‌توان به جلو پنجره و چراغ‌های عمودی کادیلاک اشاره کرد که ظاهرا از سدان CT6 به قرض گرفته شده‌اند. اگر از کنار هم به این لیموزین نگاه کنیم، متوجه روح طراحی کادیلاک خواهیم شد.

image

اما در عقب خودرو اوضاع کمی متفاوت است و ظاهر آن شبیه به هیچ یک از محصولات کادیلاک نیست. ستون عقب قطر بیشتری دارد و شیب شیشه عقب به گونه‌ای است که ما را یاد محصولات رولزرویس می‌اندازد. شاید با زبان طراحی جدیدی از جنرال موتورز روبه‌رو هستیم که در آینده در خودروهای لوکس این کمپانی مورد استفاده قرار گیرد.

شاید هم کشیدگی عقب این خودرو برای سازگاری خطوط اینترنت در نظر گرفته شده تا دونالد ترامپ بتواند در سفرهای خود به توئیت کردن های متوالی ادامه دهد!

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)