خانهاخبار
نوبیا Z17 احتمالا نخستین اسمارت فون مجهز به 8 گیگابایت رم خواهد بود

نوبیا Z17 احتمالا نخستین اسمارت فون مجهز به 8 گیگابایت رم خواهد بود

وجود 8 گیگابایت رم در محصول آینده نوبیا یعنی Z17 تایید شده و این پرچم‌دار به زودی معرفی خواهد شد.
۱۳۹۶/۳/۱۰

تیم ارتباطات نوبیا، مشخصات Z17 را در شبکه‌های اجتماعی چینی تایید کرده است درحالی که شایعات متعدد خبر از ضد آب بودن این محصول و معرفی نسخه‌های ارزان‌تر با 4 و 6 گیگابایت رم می‌دهند. البته این مشخصات هنوز به شکل رسمی تایید نشده‌اند اما اطلاعات درج شده شامل نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن تمام اچ‌دی، پردازنده اسنپدراگون 835 و دوربین دوگانه با نزهای 23 و 12 مگاپیکسلی می‌شود. سیستم عامل آن اندروید نوقا 7.1.1 است که با رابط کاربری UI 5.0 نوبیا همراه خواهد شد.

image

واقعیت این است که به جز مقاصد بازاریابی، وجود 8 گیگابایت رم در حال حاضر توجیه عملکردی ندارد. البته به زودی کاربرد حافظه رم بیشتر خواهد شد چراکه حضور دستیارهای هوشمند به سرعت در حال گسترش است و ویژگی یادگیری ماشینی نیازمند حافظه رم بالایی است. بازی‌های 3 بعدی و واقعیت مجازی هم از حضور چنین حافظه‌ای بهره مثبت خواهند برد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

BB.Boy

۱۳۹۶/۳/۱۰
چینی ها علاقه زیادی به اعداد و ارقام دارن... وگرنه اندی رابین که خالق اندرویده خودش روی گوشی اسنشال که معرفی کرد رم 4 گذاشته...این یعنی از نظر خود خالق اندروید، این سیستم عامل نیازی به رم بیشتر از 4 نداره...متاسفانه کمپانی ها یه عاملیو که باعث سرعت بالا میشه را در نظر نمیگیرن...و اون حافظه داخلی دستگاهه...اگه مثل اپل از اس اس دی های با سرعت بالا استفاده کنن لگ و هنگی به 0 می رسه... (در ایفون 7 و 7پلاس 128 و 256 از سرعت خواندن 890 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن 400 استفاده شده و در گلکسی اس 7 از سرعت خواندن 200 و نوشتن 60 استفاده شده...سرعت اس 7 تقریبا با ایفون برابری میکنه و حتی یسری جاها سریعتر هم هست...) ...اما حیف کمپانی ها سرعت بالا رو توی رم با حجم بالا میبینن...(در ضمن اس 7 و ایفون 7 مثال بود و تعصبی در کار نیست چون خودم فقط بلکبری استفاده می کنم:-) )

محمد حسین

۱۳۹۶/۳/۱۰
کارایی رم ۸ گیگ رو بگید ماهم بدونیم
حداکثر ۶ کیک کافیه ??