خانهاخبار
رونمایی اپل از مک بوک پرو 2017 در مراسم WWDC: از شایعه تا واقعیت

رونمایی اپل از مک بوک پرو 2017 در مراسم WWDC: از شایعه تا واقعیت

کمپانی اپل در چند روز اخیر بخش فروش آنلاین مک بوک پرو را به‌روز کرده است. این به‌روزرسانی سبب شده تا پنجره جدیدی برای خرید مک بوک پرو 15 اینچی مدل 2016 ایجاد شود. در ادامه با جی اس ام همراه باشید.
۱۳۹۶/۳/۱۰

طی آخرین گزارش‌ها، کمپانی اپل اعلام کرده است که سفارش‌های جدید کاربران برای خرید مک بوک های قدیمی را تا تاریخ 5 ژوئن (15 خرداد) نمی‌پذیرد. انتشار این خبر نشان می‌دهد که شایعات قبلی مربوط به تولید مک بوک های 2017 چندان بی‌اساس و غیر واقعی نبوده  است.

هم‌زمان شدن تاریخ برگزاری مراسم WWDC 2017  و عدم تحویل مک بوک های 15 اینچی تا 5 ژوئن دلیل دیگری برای اثبات شایعات مربوط به تولید مک بوک های جدید در ماه آینده است. معرفی مدل جدید مک بوک پرو در سال 2017 می‌تواند رویدادی غیر منتظره‌ای را برای کمپانی اپل به همراه داشته باشد. گمان می‌رود که عدم موفقیت و محبوبیت مک بوک پرو 2016 بین کاربران اپل، مسئولان این کمپانی را به فکر انداخته تا در سال جدید، این محبوبیت ازدست‌رفته را مجددا با تولید مک بوک پرو 2017 به دست آورند.

image

انتظار می‌رود که کمپانی اپل در مک بوک پرو 2017  از نسل جدید پردازنده‌های Kaby Lake اینتل استفاده کند. کمپانی اپل هرساله با برگزاری رویداد WWDC از آخرین دستاوردهای نرم‌افزاری خود و توسعه‌دهندگان پرده برمی‌دارد. احتمالا برخی از کاربران گمان می‌کنند که این رویداد مخصوص معرفی جدیدترین نرم‌افزارها و انتشار نسخه‌های جدید سیستم‌عامل iOS است و اپل در چنین کنفرانسی وقت خود را به معرفی  نسل جدید محصولاتش اختصاص نخواهد داد. در این زمینه باید گفت که اپل در سال 2012 و در میان ناباوری بسیاری از کاربران، مک بوک های جدید خود را معرفی کرد تا به شایعات آن زمان در مورد معرفی مک بوک های جدید در رویداد WWDC مهر حقیقت بزند.

بسیاری از کارشناسان بازار گجت های هوشمند و همچنین تعداد زیادی از کاربران اپل بر این باورند که کنفرانس WWDC سال جاری بهانه‌ای است تا اپل بار دیگر سنت‌شکنی کرده و مک بوک های جدید خود را در برابر دید همه معرفی کند. به نظر شما آیا کمپانی اپل بار دیگر خاطره رویداد WWDC 2012 و معرفی مک بوک های جدید در این مراسم را تکرار می‌کند؟ نظرات ارزشمند خود را با ما در میان بگذارید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Shervin

۱۳۹۶/۳/۱۵
کاملا موافقم.
حرفتون درسته.

امیر

۱۳۹۶/۳/۱۰
واقعا دیگه هیچ اهمیتی نداره... حتی اگه صفحه اولد بزنه و لمسی بشه... اصلا سیستم عامل مک بوک پرو نیازی به صفحه ی لمسی نداره و کیفیتش هم به اندازه ی کافی عالیه... الان کاربرا منتظر یه تحول اساسی هستن که دیگه از این حرفا گذشته... اپل هر سال محصولاتی با بهبود جزئی معرفی میکنه و طوری از مجصولاتش تعریف میکنه که مردم فکر میکنن حتما باید بخرنش... متاسفانه متاسفانه متاسفانه بعضی ها هم بدون اطلاع میخرن و پشیمون میشن ولی با "اپل" بودن محصولی که خریدن خودشون رو آروم میکنن و متعصبانه از این محصولات دفاع میکنن...
نمونش آیفون 7. وقتی تیم کوک این گوشی رو معرفی میکرد طوری از طراحیش تعریف میکرد و میگفت طراحی جدید (!) که کم کم داشتم باور میکردم که کورم!!! آیفون 6 که 2014 معرفی شد، از جلو با آیفون 7 مو نمیزنه... اونوقت طراحی جدید؟؟؟ بهبود ها هم در حد بهتر کردن پردازنده و دوربینه... خفن ترین چیزی که بعد از فوت جابز مرحوم به گوشی های آیفون اضافه شدن فقط و فقط تاچ آیدی و لمس سه بعدی بودن که البته خودمم بعضی وقتا یادم میره که آیفونم لمس سه بعدی داره چون واقعا اونم زیاد کاربردی نیست. محصولات خلاقانه ای هم به جز اپل واچ و ایرپاد معرفی نشدن... اینا واسه شرکتی مثل اپل خیلی فاجعه ست... تغییرات هم به نفع کاربر ها نیست و به نفع شرکت اپله... از حذف جک 3.5 میلی متری هدفون تا حذف بی رویه ی پورت ها در مک بوک که اولی باعث فروش بیشتر ایرپاد و دومی باعث کمتر شدن هزینه ی تولید دستگاه و فروش بیشتر دانگل های ضروری میشه.
مک بوک پرو های اپل از سال 2014 تغییر خفنی نکردن. من خودم مدل 2015 پانزده اینچ دارم ولی ناراضیم. از بحث محدودیت هاش بگیر تا حمل همیشگی دانگل. فقط و فقط سرعته و کیفیت صفحه نمایش. از وقتی خریدم فقط باهاش ادیت عکس میکنم... یکی از دوستانم به خاطر شغلم مک بوک پرو رو بهم پیشنهاد کرد... من هم تحقیق کردم و خریدم ولی الان پشیمونم...
نمیگم کسی نخره؛ ولی حتما قبل از خریدش تحقیق کنید... پیشنهاد هم میکنم اگر میخرید مدل 2015 بخرید چون مدل 2016 خیلی محدودتر از مدل های قبلیه و تاچ بار هم اصلا کاربردی نیست و اپل اینکار رو واسه ی بستن دهن کسایی انجام داد که میگفتن نداشتن صفحه ی لمسی برای مک بوک ها نقصه در حالی که اینطور نیست.
به هر حال پیشنهاد من اینه که انتخاب هاتون همیشه با نیاز هاتون تناسب داشته باشه.