خانهاخبار
به‌روزرسانی لپتاپ‌های گیمینگ سری Aero گیگابایت در کامپیوتکس 2017

به‌روزرسانی لپتاپ‌های گیمینگ سری Aero گیگابایت در کامپیوتکس 2017

گیگابایت از آپدیت لپ تاپ‌های گیمینک خود، زیر مجموعه Aorus، در کامپیوتکس 2017 خبر داد.
۱۳۹۶/۳/۹

گیگابایت در سال‌های اخیر بسیار پر تحرک و فعال ظاهر شده و سری نوت بوک های خود را مرتب آپدیت کرده است. اکنون می‌دانیم لپتاپ مخصوص بازی و رده‌بالای Aorus به آپدیت نیاز داشت و گیگابایت با علم به این موضوع، خبر آپدیت این لپتاپ را در کامپوتکس 2017 اعلام کرد.

مهمترین خبر در این میان به سرلیست لپتاپ ها، X9، اختصاص داشت؛ لپتاپ گیمینگی که در ژانویه و در CES 2017 نیز خبرهایی از آن شنیده بودیم. اکنون مشخصات این لپتاپ کمی تغییر کرده است. X9 صفحه نمایش 17 اینچی دارد که در پس آن دو کارت گرافیک Geforce GTX 1070 جای گرفته است و صفحه کلید رنگی را در شاسی با ضخامت 30 میلی متر جای داده است.

image

لپتاپ 15 اینچی X5 نیز به X5 MD آپدیت شده است. علاوه بر این آخرین نسخه Kaby Lake i7، اکنون این اپتاپ GTX 1080 را نیز روی خود دارد. رزولوشن نمایشگر لپتاپ جدید نیز از 3K به 4K ارتقا یافته و همچون Aero 15 گواهینامه X-Rite Pantone دریافت کرده است؛ بدین معنی که هر دو لپتاپ نمایشگر 4K مشابهی دارند. علاوه بر این X5 به پورت Thunderbolt 3 نیز مجهز است و تنها یو اس بی 3 بهره نمی‌برد. متاسفانه هنوز خبری از زمان در دسترس قرار گرفتن X5 MD نیست.

و در آخر نیز X7 DT قرار دارد که به آخرین نسل پردازنده اینتل آپدیت شده و همچون دیگر لپتاپ گیگابایت، به پورت Thunderbolt 3 مجهز شده و گواهینامه X-Rite Pantone نیز دارد. انتظار می‌رود این لپتاپ جولای امسال عرضه شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)