خانهاخبار
ROG Strix G702ZC ایسوس معرفی شد؛ اولین لپ‌تاپ گیمنیگ با پردازنده Ryzen

ROG Strix G702ZC ایسوس معرفی شد؛ اولین لپ‌تاپ گیمنیگ با پردازنده Ryzen

پردازنده Ryzen شرکت AMD در نهایت در لپ‌تاپ‌ها به کار گرفته شد. در نمایشگاه Computex در تایپه، شرکت ایسوس از لپ‎تاپ گیمینگ ROG Strix G702ZC با پردازنده قدرت Ryzen رونمایی کرد.
۱۳۹۶/۳/۹

 لپ‎تاپ گیمینگ ROG Strix G702ZC به پردازنده Ryzen 7 1700 مجهز شده است و پردازش‌گر گرافیکی Radeon RX580 با چهار گیگابایت حافظه رم اختصاصی، آن‌را به گزینه‌ای بسیار قدرت‌مند برای کاربرانی که به دنبال یک لپ‌تاپ گیمینگ هستند؛ مبدل ساخته.

در صورتی‌که شرکت‌های دیگر به عرضه لپ‎تاپ‎های جدید خود با پردازنده Ryzen مجاب شوند، لپ‎تاپ گیمینگ جدید ایسوس یکی از اولین محصولاتی خواهد بود که به یکه‌تازی محصولات گیمینگ مجهز به پردازنده‌های اینتل در بازار خاتمه خواهد داد.

image

لپ‎تاپ گیمینگ ROG Strix G702ZC ایسوس به یک نمایشگر 17.3 اینچی با رزولوشن Full HD مجهز شده است و فناوری سخت‌افزاری FreeSync 2 هماهنگی بالای بین کارت‌گرافیک و نمایشگر را تضمین می‎کند؛ برای اطلاع، باید اشاره کرد که این فناوری از تکه تکه شدن فریم‌ها در هنگام کار با لپ‌تاپ و اجرای بازی‌های مختلف جلوگیری خواهد کرد. از نظر فنی، این فناوری سخت‌افزاری باعث می‌شود تا به‌روزرسانی‌ فریم‎ها توسط کاربر غیرقابل تشخیص باشد و بدین صورت، شاهد فریم‌ها در هنگام پردازش محتوای گرافیکی سنگین نخواهید بود.

علاوه‎بر پردازنده Ryzen 7 1700 و پردازش‌گر گرافیکی Radeon RX580 شرکت AMD، لپ‌تاپ گیمینگ جدید ROG Strix G702ZC در کانفیگ‌های مختلفی ارائه می‎شود که در بهترین مدل، از 32 گیگابایت رم از نوع DDR4 استفاده شده است. 512 گیگابایت حافظه SSD و یک ترابایت حافظه HDD با  سرعت چرخش 5400 rpm از جمله دیگر مشخصاتی است که در قدرت‌مندترین کانفیگ لپ‌تاپ گیمینگ جدید ایسوس به‎کار گرفته خواهد شد.

image

طراحی لپ‌تاپ گیمینگ جدید ایسوس، چندان متفاوت نیست؛ لوگوی Strix که «یک چشم است» در بدنه لپ‌تاپ دیده می‎شود و دو نوار قرمز رنگ به همراه نور پس‌زمینه قرمز برای صفحه‌کلید، باعث شده تا لپ‌تاپ ROG Strix G702ZC به دیگر لپ‌تاپ‌های این سازنده از سری ROG بسیار شباهت داشته باشد. درگاه‌های ارتباطی در لپ‌تاپ گیمینگ جدید ایسر، عبارت است از جک Ethernet، درگاه یواس‌بی 3.0، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و پورت HDMI برای خروجی گرفتن از صفحه‎نمایش.

شرکت ایسوس در حال‌حاضر، جزئیاتی را پیرامون قیمت لپ‎تاپ گیمینگ ROG Strix G702ZC و زمان عرضه آن به بازار ارائه نکرده است و نمی‌دانیم که مدل تازه معرفی شده در چه بازه‌قیمتی، لپ‌تاپ‌های گیمینگ مشابه را با پردازنده Core i اینتل به چالش می‌کشد. 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

بنام خدا

۱۳۹۶/۳/۹
سلام
چرا از دوتا هارد در بیشتر لپتاپها و کیس ها استفاده میشه؟
هارد اس اس دی و هارد اچ اچ دی دقیقا برای چیه؟
ویندوذچز روی کدومشون نصب میشه؟
و وقتی چیزی رو فرمت میکنیم کدوم هارد فرمت میشه؟!!!!!!!
یا وقتی مطلبی روی هارد ذخیره میکنیم از کجا معلوم که روی اچ اچ دی ریخته شده یا روی اس اس دی؟؟؟؟؟