خانهاخبار
GT75VR؛ جدیدترین لپ‌تاپ گیمینگ MSI

GT75VR؛ جدیدترین لپ‌تاپ گیمینگ MSI

MSI در که تولید لپ‌تاپ‌های گیمینگ اسم و رسمی برای خود دارد از جدیدترین لپ‌تاپ مخصوص بازی خود به اسم GT75VR Titan در نمایشگاه کامپیوتکس 2017 رونمایی کرد.
۱۳۹۶/۳/۹

لپ‌تاپ‌های گیمینگ شرکت MSI برای علاقه‌مندان به بازی‌های کامپیوتری کاملا شناخته شده است. سری GT80 این شرکت یکی از گران‌ترین و قدرتمندترین لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی جهان است که بازی‌های کامپیوتری را به بهترین نحوه ممکن اجرا می‌کند.

MSI در نمایشگاه کامپیوتکس 2017 از لپ‌تاپ گیمینگ جدید GT75VR پرده برداشت که مشترکات زیادی با GT80 Titan دارد. این دستگاه از دو کارت گرافیک GTX 1070 انویدیا به صورت SLI استفاده می‌کند که قدرت بی‌نظیری در اجرای بازی‌های کامپیوتری به آن می‌بخشد. البته مدل ارزان‌قیمت‌تر این لپ‌تاپ نیز با یک کارت گرافیک GTX 1070 یا GTX 1080 در دسترس خریداران گذاشته شده است.

MSI GT75VR مجهز به پردازنده Core i7-7820HK اینتل است که می‌تواند تا 4 گیگاهرتز اورکلاک شود. این لپ‌تاپ نمایشگر بزرگ 17.3 اینچی دارد که تصاویر را با کیفیت 4K نمایش می‌دهد و توانایی بالایی در به تصویر کشیدن رنگ‌ها دارد.

هنوز قیمت و زمان عرضه GT75VR مشخص نشده است اما انتظار می‌رود این لپ‌تاپ گیمینگ قدرتمند قیمتی بین 3 تا 4 هزار دلار داشته باشد.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

mani

۱۳۹۶/۳/۱۰
هیچوقت لب تاپو وسیله مناسب بازی نمیدونستم،
با بالاترین کانفیگ بازده‌ایش نصف سیستم های معمولیه
قبلا هم از این نوع لب تاپ‌هخا تولیدکرده MSI ، حتی یادمه سیستم خنک کنندش با استفاده از آب کار میکرد، و نه تها بازی بلکه در بحث میکس و آهنگسازی هم حرفای زیادی برا گفتن داشت

Raptor

۱۳۹۶/۳/۹
اصلا درک نمیکنم تا وقتی کنسول بازی با این همه تنوع بازی هست چرا لپ تاپ..
فکرشو بکن عمود جلو لپ تاپ بشینی بازی کنی.
تازه قیمت بهترین کنسول بازی که چیزی هم از این لپ تاپ کم نداره یک سوم قیمت اینه