خانهاخبار
تصاویر واقعی جدید از نسخه بازسازی‌شده گلکسی نوت 7

تصاویر واقعی جدید از نسخه بازسازی‌شده گلکسی نوت 7

شرکت سامسونگ، به‌طور رسمی عرضه نسخه بازسازی‌شده از فبلت پرچم‌دار گلکسی نوت 7 را برای برخی از بازارهای آسیایی تایید کرده است. به‌تازگی، تصاویر واقعی جدید از نسخه بازسازی‌شده گلکسی نوت 7 منتشر شده است که طراحی آن‎را نشان می‌دهد.
۱۳۹۶/۳/۹

سامسونگ به دلیل مشکل «انفجار باتری» گلکسی نوت 7، تصمیم به توقف تولید و فروش فبلت پرچم‌دار 2016 خود گرفت و پس از یک‌بار جمع‌آوری، مدل‌های جدید با باتری بهبودیافته وارد بازار شد. با این‌حال، پس از مدتی مشخص شد که مشکل مذکور برطرف نشده است و پس از افزایش حجم اعتراض‌ها، سامسونگ تصمیم به توقف فروش گلکسی نوت 7 گرفت و این مدل برای همیشه به فراموشی سپرده شد!

پس از شروع سال جدید میلادی، برخی مدعی شده بودند که شرکت سامسونگ برای عرضه مجدد گلکسی نوت 7 به بازار آماده می‌شود و تصمیم دارد تا مدل‌های جمع‌آوری شده را با یک باتری جدید و البته قیمت کم‌تر به فروش برساند. این مدل که با اسم گلکسی نوت 7R (در نام‌گذاری آن از حرف R، حرف اول کلمه Refurbished استفاده شده است) شناخته می‌شود، به‌تازگی مجدداً اسیر شایعه‌پردازان شده است.

image

نسخه ریفربیشد یا بازسازی شده گلکسی نوت 7 همانند مدل اصلی آن خواهد بود؛ چه از نظر طراحی و چه از نظر مشخصات سخت‌افزاری. تنها ظرفیت باتری کاهش یافته است و سامسونگ با بررسی دقیق‌تر مدل‌های تولید شده، سعی دارد تا از تکرار فاجعه گلکسی نوت 7 جلوگیری نماید. البته در بدنه پشتی دستگاه، حرف R حک شده است تا مدل‌های بازسازی‌ شده از نمونه‌های اولیه گلکسی نوت 7 متمایز شود.

با اینکه در شایعات پیشین به عرضه گلکسی نوت 7 جدید با نام Galaxy Note 7R اشاره شده بود، گزارش‌هایی مبنی بر عرضه این گوشی با نام Galaxy Note FE نیز وجود دارد. البته مشخص نیست که در صورت تمایل برای عرضه مدل بازسازی‌شده گلکسی نوت 7 با نام Note FE چرا از حرف «R» در بدنه پشتی دستگاه استفاده کرده است.

image

در حال‎حاضر، مطمئن هستیم که مدل بازسازی‌شده گلکسی نوت 7 در اوایل تابستان و با یک باتری 3200 میلی‌آمپر ساعت به بازار عرضه خواهد شد. براساس آخرین شایعات و گمانه‌زنی‎ها پیرامون گلکسی نوت 7R یا هر اسم دیگری که برای مدل جدید گلکسی نوت 7 در نظر گرفته می‎شود؛ این فبلت پرچم‎دار با قیمت 620 دلار به بازار عرضه خواهد شد. البته بازارهای عرضه آن مشخص نشده است و برخی مدعی هستند که کره جنوبی، ویتنام و چین برای عرضه مدل بازسازی‎شده گلکسی نوت 7 در اولویت قرار دارد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

dani

۱۳۹۶/۳/۱۳
note 7 عالیه همه چیزی که من میخوام رو داره . البته به دلیل کاهش ظرفیت باتری نیمدونم میتونه با این صفحه نمایش شارژ رو درست و حسابی نگه داره یانه . خودم حتما میخرم البته باید بررسی کسایی رو که خریدن رو ببینم و بخونم تا از باتریش مطمن بشم . امیدوارم وقتی میاد اینقد تعداد محدود نباشه که تا بخوام بررسی کنم تموم بشه

رضا

۱۳۹۶/۳/۱۱
برای تو این گوشی رو درست نکرده که بیای وایش نظر بدی .این بیشتر واسه کلکسیونر ها س و کسایی که دوس دارن همه ی مدل های یه گوشی رو داشته باشن

ilghar

۱۳۹۶/۳/۱۰
اقای محترم اگه ذهنیتتون خراب شده خواهشا خبرهاشو دنبال نکنین
ما همگی برندهایی داریم و ازشون همایت میکنیم انگار برندهای دیگه خدان ک هیج ایراد و نقصی ندارن
طرز تفکر نشان دهنده شخصیت است
ما اونی ک شکست خورده رو نمیکوبیم زمین حمایت میکنیم ک پاشه و دوباره امتحان کنه و مفقیت حاصل شه
سامسونگ عزیز ما حمایتت میکنیم نه حقارت....

قاسم

۱۳۹۶/۳/۹
خوشگل ترین گوشی هستش ک تا حالا دیدم.

omid.diyanati

۱۳۹۶/۳/۹
ولی خدایی اگه مثل بمب نمیترکید حتما فروش خوبی می داشت.ولی خدا اگه قیمت خوبی دشته باشه حاظرم بخرمش چون بازم قدرت و زیبایی خوبی داره