خانهاخبار
اپل یا تسلا، در آینده کدامیک موفق‌تر است؟

اپل یا تسلا، در آینده کدامیک موفق‌تر است؟

دو شرکت آمریکایی اپل و تسلا که در زمینه تجهیزات دیجیتال پیشرو هستند در زمینه خودروهای برقی تلاش‎هایی داشته اند. اما اینکه کدام موفق‌تر است را باید در ادامه دید.
۱۳۹۶/۳/۹

استیو وزنیاک (Steve Wozniak)، یکی از بنیان‌‌گذاران شرکت اپل، اطلاعات ویژه‌ای درباره نوآوری‌ها و نوآوران دنیای تکنولوژی دارد و از هم‌اکنون نوید داده که به دست ایلان ماسک و شرکت تسلا (و نه شرکت اپل)، انقلابی بزرگ در دنیای تکنولوژی رخ می‌دهد. به گفته وز (Woz)، از آنجا که آقای ماسک، خودروی برقی مدل اس را مختص خود تولید می‎کند، موفقیت این شرکت تضمین شده است. زیرا تولید با هدف برآوردن نیازهای شخصی، فرد را دقیقا به ایده دلخواه می‌رساند، درست آنچه در تولید تسلا مدل اس دیده می‌شود.

image

وزنیاک اشاره داشت: وسعت و قدمت نه چندان زیاد، از جمله نقطه ضعف‎های اپل به شمار می‌رود، اما این شرکت نیز همچون تسلا، گوگل، فیس‌بوک و مایکروسافت، بیشک در دنیای تکنولوژی تحول ایجاد کرده و این موفقیت را مدیون نیروی جوان است و نه دنیای تجارت.

به عقیده وزنیاک، حضور نیروی جوان در شرکت‌هایی همچون فیس‌بوک، گوگل، اپل، مایکروسافت و تسلا، تحولی شگرف در دنیای تکنولوژی ایجاد می‌کند.

image

امروزه اپل شرکتی عظیم با سرمایه‌ای بیش از هر زمان دیگر و با ذخیره مالی حدود 286 میلیون دلار است. البته این سرمایه، به میزانی نیست که بتواند شرکتی را به پدر تکنولوژی آینده تبدیل نماید.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۳/۱۰
وقتی گوشی کوچک آیفون میلیون ها تومن پولشه ، بی شک خودروی به این بزرگی میلیاردها تومن پولش خواهد بود.. که فقط هم پادشاه ریاض توان خریدشو میداره

amir1975

۱۳۹۶/۳/۱۰
اپل تخصصش در حد گوشی و MP3 player هست نه خودرو.
کار هر بز نیست خرمن کوفتن.
بله.

محمد

۱۳۹۶/۳/۹
ذخیره مالی اپل 286 میلیارد دلاره.....ممنون

sink

۱۳۹۶/۳/۹
تسلا رو با اپل مقایسه میکنید :| عجبا
آینده ی تسلا رو با اپلللل مقایسه میکنید :| تسلا یه مدیر متفکر و خلاق داره که برنامه هاش 100 سال آینده رو هدف گرفته و برای پیشرفت نسل بشر کار میکنه . برای تغییر وضع کنونی و نجات زمین از آلاینده ها و سوخت های فسیلی برای انرژی های پاکتر کار میکنه . نه اینکه گجت های 200 دلاریش رو 1000 دلار به مردم غالب کنه و سود هنگفت به جیب بزنه . . چطور تسلا رو با یه برند بازاریابی گوشی های چینی مقایسه میکنید :|||| اپل تا حالا چه اختراعی داشته جز 3d touch مسخره و دستیار صوتی کند ذهنش :| باز هم فون آرنا و باز هم مطلب بچگانه . جی اس ام بیخیاله فون ارنا شو

Alireza

۱۳۹۶/۳/۹
مسخره ترین مقایسه آخه اپل با تسلا!!
اپل گوشی عالی داره و در مقابل تسلا اونم تو ماشین برقی هیچی نیست.