خانهاخبار
تصاویر رندرشده جدید از قاب آیفون 8

تصاویر رندرشده جدید از قاب آیفون 8

روزی نیست که اخبار تازه از آیفون 8 نشنویم. امروز هم تصاویر رندر شده تازه از ایفون 8 و قاب آن به بیرون درز کرد.
۱۳۹۶/۳/۹

تقریبا هرروز عکس‌ها و تصاویری منسوب به آیفون ۸ در فضای وب منتشر می‌شود. از اغلب این تصاویر و اطلاعات می‌توان دریافت که اپل طراحی ظاهری آیفون ۸ را با صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچی، دوربین دوگانه عمودی و حذف دکمه فیزیکی خانه، نهایی کرده است. این بار تصاویر رندرشده‌ای از قاب این آیفون منتشرشده که همین اطلاعات را تایید می‌کند. این قاب‌ها از نوع محافظتی طراحی‌شده‌اند و فریم را می‌پوشانند.

اگر این تصاویر بر اساس طرح نهایی آیفون ۸ طراحی‌شده باشند، می‌توان در زوایای مختلف این آیفون تازه را مشاهده کرد. طراحی کلی آیفون ۸ به دیگر آیفون‌های قبلی شباهت دارد و تغییر مهمی در ظاهر آن صورت نگرفته. دکمه‌های تنظیم صدا و بی‌صدا در کناره سمت چپ دیده می‌شوند و دکمه خاموش/روشن کردن گوشی هم در کناره راست قرارگرفته است. لبه پایینی آیفون ۸ مانند آیفون ۷ طراحی‌شده؛ میکروفون و پورت لایتنینگ در این قسمت قرارگرفته و همان‌طور که انتظار داشتیم از جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری خبری نیست.

از این توضیحات معمولی که بگذریم به دکمه فیزیکی خانه می‌رسیم. همان‌طور که می‌دانید هنوز هم شایعه‌های ضدونقیضی درباره این موضوع می‌شنویم. در تصویر نمای روبرو دکمه فیزیکی خانه در آیفون ۸ دیده نمی‌شود. نکته قابل‌توجه دیگر این است که در این تصاویر شاتر سلفی در پنل روبرو هم دیده نمی‌شود. منبع انتشار این عکس‌ها به‌احتمال‌زیاد تولیدکننده این قاب است و به همین دلیل ممکن است اطلاعات کاملی از گوشی مذکور نداشته باشد. از طرف دیگر این تصاویر رسمی نیستند و ممکن است منبع آن معتقد باشد نشان دادن تمام جزییات لزومی ندارد.

درباره طراحی دوربین دوگانه آیفون آنچه می‌توان با اطمینان بیشتر گفت، تاکید تصاویر لو رفته بر چینش عمودی آن‌هاست. اگر از آن دسته علاقه‌مندانی هستید که اخبار و شایعه‌های آیفون ۸ را دنبال می‌کند، حتما تا حالا متوجه شده‌اید که اغلب این تصاویر دوربین دوگانه آیفون ۸ را در حالت عمودی نشان داده‌اند. در این تصاویر از حسگر اثرانگشت در قاب پشتی خبری نیست. در حال حاضر خبر موثقی درباره احتمال حذف کامل یا افزودن آن به صفحه‌نمایش در دسترس نیست.

در آخر باید بگوییم که هرگز نمی‌توان به اخبار و شایعه‌های غیررسمی کاملا اطمینان کرد. اغلب تولیدکنندگان لوازم جانبی بر اساس همین اخبار قاب را طراحی می‌کنند؛ اما طراحی آیفون هشت که در این تصاویر مشاهده می‌کنید تقریبا با اغلب تصاویری که به‌تازگی منتشرشده‌اند همخوانی دارد. معرفی رسمی آیفون هشت احتمالا سپتامبر سال جاری میلادی خواهد بود. 

image

image

image

image

image

image

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

italodance

۱۳۹۶/۳/۹
محبوبترین برند دنیا بزودی محصول حود را عرضه میکنه ببین چی میشه

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۳/۹
منتظران آیفون8 در سراسر عالم سر از پا نمیشناسند
همه یکصدا ::: آیفون دوستت داریم

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۳/۹
آیفون8 جدال سختی با گلکسی8 خواهد داشت. انتخاب بین خوب تر و خوب تره
خوشا به سعادت آنکس که هر دو را با هم میخره و خودشو خلاص میکنه