خانهاخبار
آیا موتو زد 2 پلی، نظر کاربران را جلب می‌کند؟

آیا موتو زد 2 پلی، نظر کاربران را جلب می‌کند؟

گوگل در سال 2014 امتیاز شرکت موتورولا را به شرکت لنوو واگذار کرد. لنوو که یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده تجهیزات دیجیتالی در جهان است از سال 2014 با تولید گوشی‌های موتورولا خیال رقابت با شرکت‌های معتبر در این زمینه را در سر می‌پروراند.
۱۳۹۶/۳/۹

در هفته گذشته تصویری با کیفیت از گوشی موتو زد 2 پلی (Moto Z2 play) منتشر شد که تاریخ عرضه این گوشی را یکم ژوئیه اعلام کرد. حتی پیش از معرفی رسمی این گوشی، بسیاری از کاربران از کاهش توان 15 درصدی باتری، نسبت به مدل موتو زد پلی، گله‎مند بودند. پردازنده اسنپدراگون 626 به جای 625 ، سرعت عملکرد این گوشی را نسبت به گوشی موتو زد پلی بهبود بخشیده است. اما ظرفیت پائین‌تر باتری گوشی نسبت به مدل پیشین باعث نارضایتی کاربران شده و لنوو باید تدبیری اندیشه کند.

امروز عکس‌هایی از  جعبه قرمز رنگ موتو زد 2 پلی فاش شد که در حالت ایستاده قرار داشت. در قسمت جلو جعبه به اسپانیایی نوشته شده «از سری‌های موتو»، که به معنی وجود ماژول‌های موتورولا برای این دستگاه است. در حاشیه جعبه نیز، برند لنوو حک شده است. درون جعبه روکشی از جنس پلاستیک وجود دارد که برخی ویژگی‌های گوشی را فاش می‌کند. این دستگاه صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح تصویر فول اچ‌دی دارد. حسگر اثر انگشت روی دکمه بیضی شکل هوم، جاگذاری شده است. دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی در پشت قاب قرار گرفته و 4 گیگابایت رم و 64 گیکابایت حافظه داخلی دارد.

درون جعبه توربو شارژری برای شارژ سریع، کابل تبدیل USB به Micro USB و هدفون قرار دارد. در هفته آینده اطلاعات بیشتری از جمله قیمت، دیگر مشخصات فنی و زمان عرضه به بازار در مورد موتو زد 2 پلی در دسترس قرار می‌گیرد.

در زیر می توانید تعدادی از عکس‎های جعبه و گوشی را مشاهده کنید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

mani

۱۳۹۶/۳/۱۰
موتورلا طرفداران خودشو داره و نیازی به بازار ایرانو هوا دارای ظاهر بین نداره

علی

۱۳۹۶/۳/۹
باسلام خدمت جی اس امی های عزیز لطفا در رابطه با تنظیمات هم پوشانی یه راهنمایی بفرمائید که چجوری از شر این مشکل خلاص بشم در بین تمام آپدیت های آندروید به نظرم آندروید ۴.۴‌.۴ ازهمه نسخه های آندرویدی که استفاده کردم بهتر و کاربریش راحتر بود لطفا راهنمایی کنید خیلی ممنون نماز روزه هاتونم قبول حق ...