خانهاخبار
به‌روزرسانی جدید رابط کاربری کورتانا روی ویندوز 10

به‌روزرسانی جدید رابط کاربری کورتانا روی ویندوز 10

مایکروسافت قصد دارد ویژگی های تازه‌ای به کورتانا روی ویندوز 10 اضافه کند و به همین خاطر رابط کاربری‌اش را به‌روزرسانی کرده. این به‌روزرسانی فعلا آزمایشی است
۱۳۹۶/۳/۹

مایکروسافت با مجهزکردن ویندوز ۱۰ دسکتاپ به کورتانا، قابلیت‌های زیادی به نوار وظیفه آن افزود. کاربران با این دستیار هوشمند می‌توانند سریع‌تر به برنامه‌های روزانه‌شان دسترسی پیدا کنند یا فرمان صوتی دهند. یکی دیگر از ویژگی‌های کورتانا روی ویندوز ۱۰ قابلیت جستجو در وب است اما این ویژگی آن‌چنان‌که مایکروسافت انتظار داشت مورد استقبال کاربران قرار نگرفت. مایکروسافت حالا می‌خواهد با به‌روزرسانی جدیدش این امکان را متحول کند.

در حال حاضر تمام نتایج جستجویی که کورتانا به شما نشان می‌دهد تنها در مرورگر Edge باز می‌شوند. مایکروسافت قصد دارد در این رابط کاربری تازه سیستم پنجره‌ای دوگانه را پیاده کند. در این سیستم با کلیک کردن روی نتیجه جستجوی موردنظر، نتایج بیشتری را از طریق موتور جستجوی بینگ روی دسکتاپتان مشاهده کنید.

این ویژگی تازه به کاربران اجازه می‌دهد بدون باز کردن مرورگر، اطلاعات نرخ روز ارز و جستارهای مرتبط را مشاهده کنند. به نظر می‌رسد این پنجره تازه به تب‌هایی نظیر تب‌های بینگ مجهز باشد تا کاربر بتواند در یک نگاه عکس‌ها و ویدیوهای مرتبط را هم ببیند.

این به‌روزرسانی تازه فعلا در حالت آزمایشی اجرا می‌شود و عموما منتشرنشده است. هنوز مشخص نیست که مایکروسافت بخواهد این ایده را در سطح گسترده اجرا کند. تصاویر لو رفته دموی این به‌روزرسانی را ببینید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)