خانهاخبار
ایسوس X00KD در وب‌سایت TENAA دیده شد

ایسوس X00KD در وب‌سایت TENAA دیده شد

گوشی تازه ای از ایسوس در پایگاه رگولاتوری چینی TENAA دیده شده که هنوز رسما معرفی نشده است. این گوشی که با مدل X00KD شناخته می شود احتمالا یک گوشی هوشمند ساده است. تصاویر آن را به همراه مشخصات احتمالی اش ببینید
۱۳۹۶/۳/۸

گوشی تازه ایسوس که هنوز معرفی نشده و نام تجاری آن را نمی‌دانیم روی پایگاه رگولاتوری TENAA در چین دیده شد. این گوشی با شماره مدل X00KD در این پایگاه معرفی‌شده و عکس‌هایی از آن در زوایای مختلف منتشرشده است. از ویژگی‌های ظاهری واضح آن می‌توان به دوربین دوگانه با طراحی افقی اشاره کرد که یک فلش LED هم در کنار آن قرارگرفته است. در نمای روبرو دوربین سلفی را در حاشیه بالا می‌بینید که یک حسگر مجاورتی و بخش صدای مکالمه هم در کنار آن قرار دارد. دکمه فیزیکی خانه که احتمالا به حسگر اثرانگشت مجهز شده است را پایین پنل مشاهده می‌کنید. دکمه‌های تنظیم صدا و خاموش/روشن کردن گوشی در کناره راست گوشی تعبیه‌شده‌اند و سیم‌کارت در کناره سمت چپ قرار می‌گیرد. طراحی ظاهری این گوشی را می‌توان طراحی استاندارد امسال دانست و هیچ مورد تازه یا شگفت‌انگیزی در آن وجود ندارد.

اطلاعات سخت‌افزاری خاصی در مورد این گوشی بی‌نام در TENAA منتشرنشده اما تست بنچمارک انجام‌شده در وب‌سایت GFXBench اطلاعات جالب‌توجهی دارد. طبق اطلاعات تست بنچمارک انجام‌شده روی گوشی X00KD در این پایگاه، این گوشی هوشمند احتمالا ساده و ارزان‌قیمت بوده و سخت‌افزار معمولی دارد. ظاهرا صفحه‌نمایش 5 اینچی آن رزولوشن پیکسلی 720 دارد و از پردازنده مدیاتک MT6737 قدرت می‌گیرد. CPU آن Cortex-A53 هشت هسته‌ای با فرکانس 1.3 گیگاهرتز بوده و پردازنده گرافیکی آن ARM Mali-T720 است. ایسوس برای این گوشی 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته که طبق اطلاعات GFXBench تنها 10 گیگابایت از آن در دسترس کاربر قرار می‌گیرد.

شایعه‌ها درباره این گوشی حاکی از آن است که دوربین اصلی آن 12 یا 13 مگا پیکسلی خواهد بود و ویژگی‌هایی از قبیل فوکوس خودکار و تشخیص چهره خواهد داشت. همچنین گفته‌شده که دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسلی بوده و می‌تواند باکیفیت 4K فیلم‌برداری کند. انتظار می‌رود این گوشی به شتاب‌سنج، قطب‌نما، حسگر نور، حسگر مجاورتی و GPS مجهز باشد. کمپانی ایسوس هنوز هیچ اطلاعاتی درباره مدل و سری این گوشی اعلام نکرده اما ممکن است این گوشی از گوشی‌های هوشمند تقریبا ساده سری ASUS GO باشد. باید کمی بیشتر برای اخبار تکمیلی این گوشی هوشمند بی‌نام منتظر بمانیم.

image
 
image

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۳/۸
سلام. این درسته که میگن "جی.ال.ایکس" با دکل های آنتن دهی سازگارتره؟ بله کاملا درست و علمیه.
GLX هم مثل شامپوی پرژک، تمرکز داره صرفا بروی "ساخت گوشی"، نه اینکه همه نوع وسیله های مختلف الکترونیکی