خانهاخبار
تصاویر رندر شده از گلکسی C10 را ببینید

تصاویر رندر شده از گلکسی C10 را ببینید

گوشی گلکسی C10 مدل تازه از سری گلکسی C سامسونگ است که هنوز رسما معرفی نشده اما شایعات زیادی درباره آن می شنویم. تصاویر تازه ای از این گوشی روز گذشته لو رفت. تصاویر و مشخصات احتمالی C10 را ببینید.
۱۳۹۶/۳/۸

عکس‌ها و شایعه‌های زیادی تابه‌حال درباره گوشی گلکسی C10 منتشرشده و حالا وقتش رسیده تا شاهد عکس‌های رندرشده جدیدی از آن باشیم. پیش‌ترهم بسیاری از شایعه‌ها درباره دوربین دوگانه این گوشی بود. همه منتظر بودند طراحی این دوربین را روی پرچم‌داران معروف امسال یعنی گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس ببینند. این تصاویر لو رفته تازه نشان می‌دهد که گلکسی C10 شباهت زیادی به C9 Pro دارد. همان‌طور که می‌دانید گلکسی C9 Pro اولین گوشی سامسونگی بود که ۶ گیگابایت رم داشت.

در این عکس‌ها مشاهده می‌کنید که دوربین دوگانه طراحی عمودی دارد و دو فلش سمت راست این لنزها قرارگرفته است. کمی پایین‌تر هم اسم سامسونگ دیده می‌شود. در قسمت پایین پنل پشتی خطوط آنتن را می‌بینیم که دقیقا مشابه خطوط آنتن روی قاب گلکسی C9 Pro به نظر می‌رسد. دوربین سلفی همان‌طور که انتظار می‌رود در پنل جلو و بالای گوشی تعبیه‌شده و در قسمت پایین آن دکمه فیزیکی خانه را می‌بینیم که حسگر اثرانگشت هم در آن تعبیه‌شده. در کناره سمت چپ این گوشی دو دکمه دیده می‌شود که احتمالا دکمه‌های تنظیم صدا و خاموش/روشن کردن گوشی است. در کناره سمت راست یک دکمه وجود دارد که حدس می‌زنیم دکمه مخصوص بیکسبی باشد. شایعه‌هایی قبلا درباره وجود بیکسبی روی این گوشی در وب‌سایت‌های مختلف منتشرشده بود که اگر درست از آب دربیایند، گلکسی C10 سومین گوشی سامسونگ خواهد بود که به دستیار هوشمند بیکسبی مجهز می‌شود. این گوشی احتمالا به کانکتور USB Type-C و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری مجهز است. با توجه به این عکس‌های تازه انتظار می‌رود قاب گلکسی C10 از فلز ساخته شود و بدنه آن از کیفیت ساخت قابل‌توجهی برخوردار باشد.

به نظر می‌رسد اندازه صفحه‌نمایش C10 برابر با ۵.۵ اینچ و ابعاد آن ۱۵۲.۵ × ۷۴.۸ × ۷.۶۸ میلی‌متر باشد. انتظار می‌رود این گوشی مدل بعدی از لاین C باشد که همین موضوع شباهت آن را به C9 Pro توجیه می‌کند. اطلاعات زیادی درباره مشخصات داخلی C10 در دسترس نیست، اما ممکن است به پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون ۶۶۰ که به‌تازگی معرفی شد، مجهز باشد. یکی از تصاویری که به‌تازگی از این گوشی لو رفت، C10 را در رنگ رزگلد نشان می‌داد. با توجه به این عکس انتظار می‌رود سامسونگ این گوشی را در رنگ‌های مختلفی تولید کند. همچنین شایعه شده است که سامسونگ قصد دارد در آینده نسخه بزرگ‌تر این گوشی را هم با نام C10 plus تولید کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

keyhan

۱۳۹۶/۳/۹
سعید باز تو یه چیزی گفتی؟ این گوشی که انگار از خانواده سری وان اچ تی سی بوده انگار فقط دو تا دوربینm8 رو زشت کردن c10 از توش درومده! همون c9 که گوشی خوبتونه محل اسپیکراشم از رو 10 کپی کرد! خدای کپی سامسونگه. البته ویژگی های خوبو بلد نیست کپی کنه. خواست فست شارژ کپی کنه و یو اس بی سی بیاره گوشیش ترکید! حالا always on که از موتورولا دزدید زبان طراحی جدید که از اس 6 شروع شد کپی برابر اصل ایفون 6 بود با فرق اینکه بی کیفیت تر شده بود. ایفون 6 هم که میدونی از سلطان تقلید کرده؟ همون سلطانی که الان گوشی های امروزی هرچی دارن ازون شروع شده. این خطوط انتن! این طراحی تمام فلزی. اسپیکر دوتایی و استریو. دوربین دوتایی. اولتراپیکسل.... در نتیجه همه تکنولوژی های خوب گوشی های امروزی مدیون وجود سلطان اچ تی سی هست. الانم که با سری یو قابلیت اج سنس و اولین گوشی فوق هوشمند که همزمان از سه مغز هوشمند استفاده میکنه اولین گوشی هایی با قابلیت تغییر رنگ از زوایای مختلف (لیکویید سورفیس) و ضبط صدای سه بعدی با 4 میکروفون و استفاده همزمان از دو لرزشگیر اپتیکال و bsi که اپتیکالش اولین لرزشگیر 5 محوره دنیاااااس و اولین گوشی از جنس یاقوت کبود و..... رو اورده ( این همه نوآوری فقط تو یک نسل) ببینیم کی اول میره تو کار تقلیدشون! هرچند نمیرسن! حالا هی برن اسپیکر استریو بزنن بازم میبینی مال اچ تی سی کیفیتش بالاتره. حالا من در جواب تو این همه نواوری رو توی پرچمدار امسالش برات گفتم تازه کامل نگفتم چون خیلی زیادن. میشه حالا تو به من بگی اس 8 چه نواوری داشته؟ شرط میبندم یک دونم نمیتونی بگی چون هیچ نواوری نداشته! درضمن نوآوری یعنی ویژگی برجسته ای که واسه اولین بار تو یه گجت استفاده میشه که این واژه واسه سامسونگ و هواداراش معنی نداره

keyhan

۱۳۹۶/۳/۹
desire 10 که نه فلزیه نه شیشه ای! البته سلیقس دیگه. هرچند نسخه proکه دوربین 20 داره گوشی فوق العاده ای هست. ما تو خونمون یه desire 816 داریم 3.4 سال پیش خریدیمش هنوزم روونو عالیه و انگار تازه خریداری شده. دوربن 13 مگاپیکسلیشم تو نور کافی عالی عکس میگیره. عوضش داداشم 1 ساله نوت 5 خریده پوکیده گوشیش! دیزایر 816 فقط صدای boomsound که داره می ارزه به نوت 5 داداشم

Pouya

۱۳۹۶/۳/۸
خواهشا شماها دیگه از این حرفا نزنید galaxy u ultra رو که یادتونه؟

علی

۱۳۹۶/۳/۸
از قاب‌ بدنه عقبش شبیه اس تی سی هست ?

محمد

۱۳۹۶/۳/۸
تکراری تر از گوشی های شما که نیست اصلا نمیشه 10 و U11 رو از جلو از هم تشخیص داد!