خانهاخبار
آیا اکنون زمان مناسبی برای خرید Galaxy S8 و +Galaxy S8 است؟

آیا اکنون زمان مناسبی برای خرید Galaxy S8 و +Galaxy S8 است؟

حدود یک ماه نیم از زمان ورود گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس، پرچمداران جدید سامسونگ به بازار کشورمان می‌گذرد. در این مطلب قصد داریم بررسی کنیم آیا هم‌اکنون زمان مناسبی برای خرید این دو گوشی است و قیمتشان به ثبات رسیده یا خیر. در ادامه جواب این سوالات را دریافت خواهید کرد. با جی‌اس‌ام همراه باشید...
۱۳۹۶/۳/۸

همان طور که می‌دانید دو پرچمدار جدید سامسونگ Galaxy S8 و +Galaxy S8 با اختلاف زمانی یک روزه به ترتیب در تاریخ ۲۷ و ۲۸ فروردین امسال با قیمت بسیار بالا وارد بازار کشورمان شدند.

اگر به خاطر داشته باشید در آن زمان به شما پیشنهاد کردیم:

اگر شما هم قصد دارید پرچمدار جدید سامسونگ را خریداری کنید، بهتر است یا هم‌اکنون آن را به صورت رسمی با قیمت مناسب، هدایای بدون قرعه‌کشی، گارانتی و پشتیبانی رسمی پیش‌خرید کنید (در صورت امکان) یا حدودا دو ماه صبر کنید تا با قیمت مناسب‌تر بتوانید در سبد خریدتان قرار دهید.


خوشبختانه هم اکنون پس از گذشت کمتر از یک ماه نیم از ورود Galaxy S8 و +Galaxy S8 به بازار ایران، زودتر از پیش‌بینی‌های انجام شده شاهد به ثبات رسیدن قیمتشان در بازار کشورمان هستیم. قیمت Galaxy S8 و +Galaxy S8 در بازار ایران نسبت به دیگر کشور‌ها بسیار مناسب است. با مشاهده جدول زیر می‌توانید قیمت آن‌ها را در بازار کشورمان با دیگر کشورها مقایسه کنید. در نتیجه می‌توان گفت اگر قصد Galaxy S8 یا +Galaxy S8 دارید هم‌اکنون زمان مناسبی است.

 ایران (گارانتی همراه سرویس خاورمیانه)ایران (گارانتی مایکروتل)آمریکااماراتهند
Galaxy S82,495,000 تومان2,770,000 تومان

2,711,500 تومان

(بدون مالیات)
(724.99 دلار)

2,894,000 تومان

(2,799 درهم)

3,358,000 تومان

(57,900 روپیه)

+Galaxy S82,825,000 تومان3,170,000 تومان 

3,085,500 تومان 

(بدون مالیات)
(824.99 دلار)

3,928,000 تومان

(3,099 درهم)

3,764,000 تومان

(64,900 روپیه)

نظر خود را با ما و دیگر جی‌اس‌امی‌ها به اشتراک بگذارید

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (78 نظر)

یگانه

۱۳۹۶/۱۱/۲۶
ب نظر شماتا تابستون قیمتش کم تر میشه ؟ بعدشم با توجه بع قیمتش s7 بهتره یاs8؟؟؟

محمد

۱۳۹۶/۳/۲۶
حرف شما که درسته اما آیفون مال هرجا باشه هیچ ربطی به آمریکا نداره قطعاتش ساخت آمریکا نیست همه ساخت شرق آسیا هست قابل توجه دوستانی که میگن آیفون مال آمریکاست!

Mahrad

۱۳۹۶/۳/۲۴
بعضی ها کلا نمیدونن جریان از چه قراره.،اگر سامسونگ و اپل در افغانستان هم ساخته بشن دلیل بر این نیس کع گوشی افغانیه!قطعا این جزو سیاست های اون شرکت هاست که هزینه تولید رو کاهش بدن.سامسونگی هایی که میگن اپل در چین ساخته میشه توجه کنن که گوشی های سامسونگ هم در ویتنام تولید میشه...اما اینا تاثیری در کارکرد گوشی نداره و شرکت های بزرگ کار رو به کسی میدن که روش نظارت دارن و میدونن از پسش بر میاد

لیلا

۱۳۹۶/۳/۲۴
کانفیگ این گوشی خیلی از ایفون بالاتره ولی قیمتش پایین تره یعنی بهترین انتخاب برای خرید. ایفون هم که همش پول مارکه قطعاتش ساخت چین و کره هست و حتی از نظر قدرت و تکنولوژی قابل قیاس با چینی هایی مثل وان پلاس هم نیست! اونوقت اپل ایفون رو به قیمت غیر عادلانه ای میفروشه! جالبه تو ایران علاوه بر سودی که به جیب اپل میره ما پول دلال ها رو هم میدیم! اونوقت یه عده خوشحالن که ایفون گرونه! خوب چرا گرونه چون پولتو که با هزار زحمت به دست آوردی راحت تحویل دلال ها میدی!

مهدی

۱۳۹۶/۳/۲۴
خیلی هم زمان مناسبی نیست با این سرعتی که قیمتش داره میاد پایین، فردا میان دم خونه هامون به زور یکی یه دونه از این گوشی با این همه عیب و ایراد میدن بهمون