خانهاخبار
آیا مک‎بوک‎ ایر به پردازنده پیشرفته مجهز می شود؟

آیا مک‎بوک‎ ایر به پردازنده پیشرفته مجهز می شود؟

شرکت اپل قصد دارد در محصولات خود تحول ایجاد نماید. با این حال هنوز مشخص نیست مک‌بوک ایر در این تحول جایی دارد یا خیر.
۱۳۹۶/۳/۸

به عقیده کارشناسان ، احتمال می‌رود در کنفرانس WWDC 2017، به موضوع ارتقا پردازنده‎های مک‌بوک‌، آیپد و نیز مک‌بوک ایر 11.6 اینچی پرداخته شود. 

image

کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل (WWDC)،  پنجم ژوئن 2017 در سن خوزه کالیفرنیا برگزار می‌شود و به صورت زنده از طریق وبسایت اپل قابل نمایش است. با این حال از موضوع قابل بحث در این کنفرانس اطلاعاتی در دست نیست و نمی‌توان با اطمینان گفت که اپل در چه زمینه‌هایی به بحث می‌پردازد. طبق نظر دو شرکت IHS Markit و Forbes، انتظار می‌رود به جای پردازنده‎های Coffee Lake  و Cannonlake در مک‌بوک پرو 15 و 13 اینچی، از پردازنده نسل هفتمی Kaby Lake استفاده شود. این امر دور از ذهن نیست که از پردازنده Kaby Lake-Y برای سری مک‌بوک، از Kaby Lake-U برای مک‌بوک پرو 13 اینچی و از Kaby Lake-H برای مدل 15 اینچی آن استفاده شود.

image

همچنین ممکن است در کنفرانس WWDC ایجاد تحول در مک‌بوک ایر نیز بررسی شود که در نوع خود موضوعی بسیار جالب توجه است. IHS معتقد است که دیگر باید با مک‌بوک ایر 11.6 اینچی، خداحافظی کرد و محصول جدیدی همچون مک‌بوک پرو بدون تاچ‌بار را جایگزین آن دانست. مک‌بوک ایر 13.3 اینچی نیز جایگزین خوبی برای این محصول به شمار می‌آید، اما تحلیل‌گران چندان به رونمایی این محصول در کنفرانس WWDC خوش‌بین نیستند. این در حالی است که کارشناسان بر این باورند که مک‌بوک ایر 11.6 اینچی باید برای اهداف آموزشی و توسعه بازار در نظر گرفته شود.

از طرفی احتمال می‌رود معرفی آیپد پرو 10.5 و 12.9 جدید همزمان با به‌روزرسانی مک‌بوک در کنفرانس WWDC صورت گیرد و به‌طور حتم جدیدترین نسخه‌های iOS،  MacOS، WatchOS و tvOS از دیگر موضوع‌های قابل بحث در این کنفرانس هستند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)