خانهاخبار
رندرهای رسمی مدل 2017 گوشی گلکسی J3 سامسونگ فاش شد

رندرهای رسمی مدل 2017 گوشی گلکسی J3 سامسونگ فاش شد

شرکت سامسونگ به‌زودی از مدل 2017 گوشی‌های گلکسی J3، گلکسی J5 و گلکسی J7 رونمایی خواهد کرد و به‎تازگی، رندرهای رسمی ارزان‌قیمت‌ترین مدل یعنی گوشی گلکسی J3 به دست آمده است.
۱۳۹۶/۳/۸

همان‌طور که در رندرهای جدید مشاهده می‎شود، گوشی گلکسی J3 سامسونگ از نظر ساخت و طراحی در مقایسه با مدل 2017 گوشی گلکسی J5، تفاوت چندانی ندارد و این دو گوشی با یک‌دیگر مشابه هستند. با بررسی رندرهای جدید، می‌توان گفت که بزرگ‌ترین تغییر صورت‌گرفته در گوشی گلکسی J3 سامسونگ به نحوه چینش دوربین و فلاش LED در بدنه پشتی دستگاه خلاصه می‌شود.

با اینکه گلکسی J3 همانند نسل پیشین، از یک دوربین اصلی استفاده می‎کند اما نحوه جای‌گیری سنسور دوربین و فلاش LED نسبت به یک‌دیگر، به صورت عمودی است. تغییر قابل‌توجه دیگری که برای بدنه پشتی دستگاه در نظر گرفته شده، طراحی نوارهای آنتن است؛ مانند گوشی‌های پیشین سامسونگ یا محصولات مشابه اندرویدی، نوارهای آنتن طراحی بدون انحنا ندارد و شرکت سازنده موفق شده است تا طراحی جدیدی را برای آن‌ها در نظر بگیرد. این نوارها از جنس پلاستیک بوده تا انتقال سیگنال‌های رادیویی به راحتی صورت بگیرد. البته در حالت کلی، جنس بدنه از فلز است.

با قضاوت براساس رندرهای منتشر شده، این احتمال وجود که در مدل 2017 گوشی گلکسی J3 سامسونگ دسترسی به باتری امکان‌پذیر نباشد. همان‎طور که در این رندرها مشاهده می‌شود، اسلات سیم‌کارت و کارت حافظه به صورت مجزا در لبه‎ی دستگاه قرار دارد و به همین جهت، بسیار بعید است که دسترسی به باتری امکان‎پذیر باشد.

با اینکه مدل 2017 گوشی گلکسی J3 سامسونگ در ایالات متحده به بازار عرضه شده است، بسیاری منتظر عرضه جهانی این گوشی هستند. در رابطه با مشخصات سخت‌افزاری مدل جهانی گوشی گلکسی J3 در حال‌حاضر، اطلاعات زیادی وجود دارد و تقریباً تمامی مشخصات‌فنی آن‎را می‌دانیم.

این گوشی به یک نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن HD مجهز شده است؛ از یک دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی استفاده می‌کند و با 1.5 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه خواهد شد. تراشه اگزینوس 7570 با پردازنده چهار هسته‌ای 1.4 گیگاهرتزی، به مدل 2017 گوشی گلکسی J3 قدرت می‌دهد و ثبت تصاویر سلفی به کمک شاتر 2 مگاپیکسلی در جلوی گوشی امکان‎پذیر خواهد بود. در رابطه با مدل 2017 گلکسی J3 سامسونگ، هم‎چنین می‌دانیم که این گوشی به یک باتری با ظرفیت 2600 میلی‌آمپر ساعت مجهز شده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

شیرمحمد

۱۳۹۶/۳/۹
Samsong j5

محمد

۱۳۹۶/۳/۸
این گوشی کی میاد تو ایران؟

مصطفی

۱۳۹۶/۳/۸
آره واقعا میان رده سامسونگ از پرچمدار هنگ‌تی‌سی بیشتر تغییر طراحی داشته :))))) حتی حاشیه های صفحه کمتر از هنگ‌تی‌سی پر ادعا هست! طراحی جلو گوشی های هنگ‌تی‌سی که همش یه شکله و شبیه گوشی های میان رده ارزون هست پشتش هم که یا از سامسونگ کپی میزنه یا شکل میان رده های خودش u play میزنه :)))))))

سعید

۱۳۹۶/۳/۸
همون طراحی های قبلیش هم عالی بود.هنگ تی سی که همونا رو هم کپی میزد.ولی فایده نداشت.چون مهم کیفیت برنده که بنجول ساز تایوانی اون رو نداره

earl

۱۳۹۶/۳/۸
خدارو شکر واقعا...
تبریک به طرفداران این برند
بالأخره سامسونگ یه تغییری (هرچند کوچک) تو طراحیش به کار برد
امیدوارم در رندر های بعدی گوشی هاش یه تغییری هم در طراحی جلو گوشی ببینیم...