خانهاخبار
موتو Z2 Play پنجشنبه یکم ژوئیه رسما معرفی می‌شود

موتو Z2 Play پنجشنبه یکم ژوئیه رسما معرفی می‌شود

گوشی میان رده موتو Z2 Play قرار است در تاریخ 1 ژوئیه رسما در امریکای جنوبی معرفی شود. تصاویر باکیفیت این گوشی را در پوستر رسمی آن مشاهده کنید.
۱۳۹۶/۳/۷

قرار است گوشی Moto Z2 Play به لاین گوشی‌های میان‌ رده موتورولا اضافه شود. اولین تصاویر رندر این گوشی یک‌ ماه پیش منتشر شد و اطلاعات دیگری هم درباره مشخصات داخلی آن کمی پس از عکس‌ها لو رفت.

در هفته گذشته هم خبرهای زیادی در مورد این گوشی در خبرگزاری‌های مختلف دیده شد. درحالی‌که موتو Z2 Play هنوز رسما معرفی نشده، امروز تصاویر باکیفیتی از آن منتشر شد. این تصاویر موتو Z2 play را از نمای روبرو نشان می‌دهد. حالا می‌توان نتیجه گرفت که قرار است موتورولا این گوشی را در رنگ‌های سفید/طلایی، مشکی/طوسی و سفید/نقره‌ای بسازد.

image

علاوه بر این اطلاعاتی درباره طراحی ظاهری و تاریخ دقیق معرفی موتو Z2 Play نیز در تصاویر تبلیغاتی رسمی‌اش مشخص شد. تاریخ معرفی رسمی این گوشی ۱ ژوئیه نوشته‌شده است. احتمالا این گوشی ابتدا در آمریکای جنوبی معرفی می‌شود اما از لنوو انتظار داریم موتو Z2 Play را در دیگر کشورها هم عرضه کند.

این گوشی چندی پیش در پایگاه بنچمارک گیک‌بنچ دیده شد و بخشی از اطلاعات آن در این تست لو رفت. موتو Z2 Play به پردازنده ۸ هسته‌ای کوالکام اسنپ‌دراگون ۶۲۶ مجهز شده و رم آن ۴ گیگابایت است.

همچنین می‌دانیم که باتری آن غیرقابل تعویض و ظرفیت آن ۳۰۰۰ میلی‌آمپر است که قبلا به تایید لنوو نیز رسیده. سیستم‌عامل موتو Z2 Play به‌صورت پیش‌فرض اندروید نوقا 7.1.1 خواهد بود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)