خانهاخبار
تماشا کنید: پنل جلوی گلکسی نوت 8 سامسونگ لو رفت

تماشا کنید: پنل جلوی گلکسی نوت 8 سامسونگ لو رفت

کم کم زمان عرضه نوت 8 سامسونگ فرا می‌رسد؛ فبلتی که به خاطر موفق نبودن نسل قبلی‌اش، حالا چشم انتظاران بیشتری دارد.
۱۳۹۶/۳/۶

در حالیکه بسیاری محو گوشی‌های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ شده‌اند بسیاری دیگر اکنون منتظر گلکسی نوت 8 سامسونگ هستند؛ فبلت معروف سامسونگ که علی رغم موفقیت نسل قبلی‌اش در دست تولید است. اگرچه برخی این برند سامسونگ را فراموش کرده‌اند اما تولیدکننده کره‌ای برند محبوب خود را از یاد نبرده در حال تولید نسخه جدید آن است. پس از آمار خبرهای خوب گلکسی اس‌های جدید و رکورد فروش بالای 5 میلیون نسخه، آن هم در شرایطی که هنوز این گوشی ها در برخی بازارها عرضه نشده اند، حالا نوبت به خبرهای خوب دیگری این بار از سوی نوت 8 رسیده است.

image

این گوشی، به خاطر مشکلات نوت 7، اکنون منتظران بیشتری دارد. مشکل داغ شدن انفجار باتری باعث شد تا سامسونگ آزمایش‌های بسیاری روی این گوشی انجام دهد و در نهایت مشخص شد این اشتباه به خاطر باتری گوشی بوده است.

حالا انتظار می‌رود نوت 8، مثل سایر پرچمداران نوت، تابستان، پیش از IFA 2017، رونمایی شود. با این حال بازهم این احتمال دارد این تاریخ به تعویق بیفتند، همانطور که تاریخ معرفی گلکسی اس 8 های سامسونگ به تعویق افتاد. به هر حال مطمئنیم که نوت 8 وجود دارد و ویدیویی که در توییتر منتشر شده، نوت 8 در مراحل ابتدایی را نشان می‌دهد. این گوشی بزرگ به نظر می‌رسد و احتمالا حدس‌های اولیه مبنی بر نمایشگر 6.3 اینچی این گوشی حقیقت دارد.

 

 

شما در مورد نوت 8 سامسونگ چطور فکر می‌کنید؟ آیا شما هم منتظر فبلت رده‌بالای سامسونگ هستید؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

سعید

۱۳۹۶/۳/۸
چی میگی ؟با خودت چند چندی؟ خیلی وقته سامسونگ سالی 2 پرچمدار معرفی میکنه یکی phone و دیگری فبلت// 6 ماه تا معرفی اش زمان باقیه

Soheil

۱۳۹۶/۳/۷
هيچى نشده ميخواد گلكسى اس ٨رو خز كنه...روزي ٢ مدل گوشي ميزنه?

علی

۱۳۹۶/۳/۷
بیچاره هنگ‌تی‌سی بازا فردا شرکتش ورشکسته میشه عزادار میشن کیفیتش هم که از بخاری بودنش معلومه خخ

Kiarash

۱۳۹۶/۳/۷
کاش زودتر معرفی میشد
میخواستم بعد کنکور بخرم

keyhan

۱۳۹۶/۳/۷
بیچاره کسی که پرچمدار سامهنگ بخره. جدا از قیمت بالا و کیفیت پایینش به یک ماه نمیرسه یه پرچمدار وارد بازار میکنه البته اگه سالم برسنو تو راه نترکن. طرف پول ایفون داده اما گوشیش همش٢ ماه اسم پرچمدارو یدک میکشه. جدیدا جدا از سری نوت سریa و c حتی از پرچمدار سری s بهترن هرچند که سرو ته یه کرباسن. کلاغ به رنگ قناری