خانهاخبار
آیا نوکیا 9، با 8 گیگابایت رم عرضه می‌شود؟

آیا نوکیا 9، با 8 گیگابایت رم عرضه می‌شود؟

درحالی که انتظار می رفت Nokia 9 با 4 گیگابایت رم عرضه شود، حالا خبرهایی رسیده که از 8 گیگابایت رم برای این گوشی حکایت دارد.
۱۳۹۶/۳/۶

HMD تا کنون سراغ گوشی‌های میان‌رده و ارزان‌قیمت برای برند نوکیا رفته است اما می‌دانیم که پرچمداری نیز در این میان هست که به‌زودی شاهد معرفی‌اش خواهیم بود؛ نوکیا 9، که پیشتر آن را با نام نوکیا 8 می‌شناخیتم و می‌دانیم از تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام بهره می‌برد و قیمتی حدود 750 یورو دارد.

اکنون اطلاعات به دست آمده از بنچ مارک GeekBench جزئیات بیشتری از پرچمدار 2017 نوکیا در اختیار ما قرار می‌دهد. به نظر می‌رسد پرچمدار نوکیا به معنای واقعی یک گوشی قدرتمند است؛ پرچمداری که ظاهرا با 8 گیگابایت رم عرضه خواهد شد.

image

نمی‌خواهیم وارد بحث 8 گیگابایت رم شویم و اینکه آیا اصلا در یک گوشی اندرویدی به این میزان رم نیاز هست یا نه، اما با توجه به آی دی تراشه‌ای که برای این گوشی ذکر شده می‌فهمیم که تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام در این گوشی به کار رفته و در نتیجه این گوشی همان پرچمدار نوکیا، نوکیا 9، است.

با توجه به آنچه در خبرهای قبلی از نوکیا 9 لو رفته بود می‌دانیم که این گوشی نمایشگر 5.3 اینچی با رزولوشن Quad HD دارد و از 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. همچنین گفته شده دوربین اصلی گوشی 13 مگاپیکسلی است.

با توجه به اخبار به دست آمده از GeekBench و اخبار قبلی، ممکن است پرچمدار نوکیا دو نسخه 4 گیگابایتی و 8 گیگابایتی داشته باشد. به هر حال باید منتظر خبرهای بیشتری از این پرچمدار باشیم و ببنییم نوکیا برای گوشی جدیدش، نوکیا9، چه برنامه‌ای در سر دارد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

کیا

۱۳۹۶/۳/۱۱
هرکس هرچی میگه بگه ولی من یکی اگه قیمت مناسب بدن با سیستم اندروید حاضرم یه شانس دیگه به نوکیا بدم چون خاطرات خوبی با گوشیای نوکیای قدیمم داشتم که نه سامسونگ نه اپل نتونست اون خاطراتو زنده کنه... امیدوارم نوکیا باز گوشیای مقاوم و خوب بزنه اینبار با اندروید بترکونه