خانهاخبار
جدیدترین شایعات در مورد زمان معرفی و عرضه آیفون 8 به بازار

جدیدترین شایعات در مورد زمان معرفی و عرضه آیفون 8 به بازار

عرضه پرچم‌داران تولیدکننده‌های معتبر گوشی‌های همراه همیشه با حرف و حدیث همراه بوده. این‌بار نوبت به پرچم‌دار اپل رسیده است.
۱۳۹۶/۳/۶

در هفته‌های اخیر، اخبار ضد و نقیضی در مورد زمان عرضه iPhone 8 به گوش می‌رسد. اولین شایعات از تاخیر در معرفی iPhone 8 تا ماه اکتبر یا حتی نوامبر حکایت می‌کند که برای شرکت اپل بسیار دور از انتظار است. اما بر اساس اعلام این شرکت، محصول جدید اپل در ماه سپتامبر و همزمان با دهمین سالگرد معرفی آیفون، ارائه می‌شود. برخی اخبار دیگر نیز گفته‎های شرکت اپل را تائید می‎کند. بنجامین گسکین (Benjamin Geskin)،-  افشاگر مشهور دنیای تکنولوژی -  که در ماه‌های گذشته عکس‌هایی از iPhone 8 را فاش کرده بود، در صفحه توییترش، زمان معرفی این گوشی را هفدهم و عرضه آن‌ را بیست و پنجم سپتامبر اعلام کرده است. 

image

اگرچه هنوز صحت خبر تائید نشده، شواهدی بر رد آن نیز وجود ندارد. در هر حال با نگاهی به گذشته اپل و زمان معرفی چهار محصول پیشین، تصور می‌شود مراسم معرفی، بین روزهای نهم تا دوازدهم سپتامبر معرفی گردد. با توجه به شایعات اخیر در مورد تعویق در عرضه iPhone 8 (به دلیل موانع موجود در تولید این محصول)، پیش بینی می‌شود این گوشی در پانزدهم سپتامبر معرفی گردد اما مشکل اینجاست که معرفی محصولات اپل در روزهای آخر هفته تا کنون بی سابقه بوده است.

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

مهدی

۱۳۹۶/۳/۶
دوست عزیز اشتباه نکن قطعات ایفون تو استرالیاتولیدمیشه تو چین مونتاژ تازه فقط ایفون اس ای رو داده هند منتاژ کنه

سعید

۱۳۹۶/۳/۶
۹۹ درصدی پولی که میگیره واسه همون سیب گاز زده خرابه وگرنه قطعاتش ساخت چین و کره اس و مونتاژ هند??????

italodance

۱۳۹۶/۳/۶
کد خدا ذوالفقاری دمت گرم خیلی باهوشی

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۳/۶
خدا کنه نشان سیب کاملا مشخص باشه..
%99 جذابیت آیفون با همونه