خانهاخبار
ویدیوی جدیدی از قاب آیفون 8 و اطلاعات دقیق‌تر از ابعاد آن

ویدیوی جدیدی از قاب آیفون 8 و اطلاعات دقیق‌تر از ابعاد آن

آیفون 8 اپل اکنون به داغ‌ترین سوژه شایعه‌پردازان تبدیل شده است و بخش قابل‌توجهی از قابلیت‌های سخت‌افزاری آیفون پرچم‎دار جدید کوپرتینویی‎ها را می‌دانیم. به‌تازگی، ویدیویی از قاب آیفون 8 منتشر شده است که بخشی از قابلیت‌های احتمالی این مدل را نشان می‎دهد.
۱۳۹۶/۳/۶

ویدیوی بررسی اولیه کیس آیفون 8 توسط Macotakara منتشر شده است و همان‌طور که مشاهده می‌شود، آیفون 7 شرکت اپل در این قاب جای نمی‌گیرد. Macotakara ادعا می‌کند که آیفون پرچم‌دار جدید اپل، ضخیم‌تر از آیفون 7 خواهد بود و به همین جهت در هنگام جای‌گیری آیفون 7، گوشی با لبه‌های جلوی قاب فاصله زیادی دارد. علاوه‌براین، کیس آیفون 8 از آیفون 7 شرکت اپل، نسبتاً کشیده و کمی پهن‌تر است.

image

همان‌طور که در این ویدیو و ویدیو فاش‌شده از ماکت آیفون 8 دیده‌ایم، آیفون پرچم‌دار جدید شرکت اپل علی‌رغم تجهیز به نمایشگر بزرگ‌تر ابعادی در حد و اندازه آیفون 7 دارد. به عبارت بهتر، این موضوع می‎تواند تایید کند که آیفون ادیشن یا هر نام دیگری که برای پرچم‎دار جدید اپل انتخاب می‌شود؛ به یک نمایشگر بدون حاشیه مجهز شده است. حذف حاشیه‌ها بدین معنی است که حاشیه مربوط به کلید Home به دلیل حذف آن یا انتقال این کلید به پشت دستگاه، نازک‌تر شده است. هم‌چنین، حاشیه بالای صفحه‎نمایش نیز کاهش یافته است.

در این کیس که گفته می‌شود به آیفون 8 شرکت اپل تعلق دارد، دکمه پاور یک مرحله در مقایسه با آیفون‌های 7 و 7 پلاس پایین‌تر آمده است؛ علت این موضوع، جای‎گیری عمودی دوربین‌های iSight در آیفون پرچم‎دار جدید شرکت اپل عنوان شده است. با افزایش فاصله دکمه Sleep یا Wake با لبه‌ی بالای آیفون 8، در صورتی‌که آن‌را در دست بگیرید؛ انگشتان شما به دکمه پاور می‎رسد. در حالی‌که دست‌یابی به کلید Mute دشوارتر است.

image

در مقایسه با آیفون 7 پلاس نیز، Macotakara یادآوری کرده است که با در هنگام جای‌گیری دوربین دوگانه آیفون 7 پلاس در حفره مربوط به دوربین اصلی در کیس منتسب به آیفون 8، فضای خالی اطراف دوربین جلب‌توجه می‌کند. به عبارت بهتر، ماژول مربوط به دوربین دوگانه، بزرگ‌تر از نمونه مشابه در آیفون 7 پلاس است؛ این موضوع، می‌تواند مهر تاییدی بر قابلیت‌های احتمالی که پیش‌تر برای آیفون 8 فاش شده بود، باشد.

image

 علاوه‌براین، فاصله بین دکمه Mute و کلیدهای تنظیم صدا در آیفون 8 با آنچه که در آیفون 7 و آیفون 7 پلاس دیده‎ایم، اندکی تفاوت دارد. هم‌چنین، هیچ حفره‌ای به سنسور اثرانگشت در بدنه پشتی اختصاص نیافته است و به همین جهت، احتمالاً آیفون 8 به یک سنسور اثرانگشت ادغام‌ شده با نمایشگر مجهز خواهد بود.

 در ادامه می‌توانید ویدیوی فاش‎شده از کیس آیفون 8 شرکت اپل را مشاهده کنید:

لازم به‌ذکر است که عرضه آیفون 8 با ابعادی کوچک‌تر از آیفون 7 پلاس یا ارائه این گوشی با نمایشگر بدون حاشیه در حال‌حاضر، توسط شرکت اپل به صورت رسمی تایید نشده و این قابلیت‌ها تنها در حد گمانه‌زنی است. به همین جهت، به گمانه‌زنی‌های مختلف تا زمان اعلام جزئیات رسمی یا شایعات دقیق‎تر در اوایل تابستان، باید به دیده شک و تردید نگریست.  

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

italodance

۱۳۹۶/۳/۶
خدا بت نعمت بده کد خدا

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۳/۶
آیفون8 صد سال سیا به گرد گلکسی8 نمیرسه..
گلکسی8 خیلی علیه السلامه