خانهاخبار
هوآوی نوا 2 و نوا 2 پلاس با دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی معرفی شدند

هوآوی نوا 2 و نوا 2 پلاس با دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی معرفی شدند

روز گذشته هوآوی در سکوت خبری از نسل دوم خانواده نوا رونمایی کرد. نسل دوم هم مانند نسل اول شامل دو دستگاه است که هوآوی Nova 2 و Nova 2 Plus نامیده می‌شوند و ویژگی شگفت انگیز آن‌ها دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی است.
۱۳۹۶/۳/۶

سری Nova را می‌توان میان‌رده‌های پریمیوم هوآوی دانست که در نسل اول خوش درخشیدند. به تازگی کمپانی چینی نسل دوم این خانواده را با نام‌های هوآوی نوا ۲ و نوا ۲ پلاس معرفی کرده است که ویژگی بارز آن‌ها طراحی مشابه با سری آنر در قاب پشتی و ظاهر شبیه به پرچم‌داران سری P در بخش دوربین دوگانه است.

دوربین دوگانه پشت دستگاه شامل یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی (پیکسل‌های ۱.۲۵ میکرومتری) با دیافراگم f/1.8 و یک لنز ۸ مگاپیکسلی برای کمک به زوم اپتیکال و عکاسی پرتره است. دوربین سلفی خانواده نوا ۲ از یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی بهره مند است و این در حالی است که هوآوی P10، پرچم‌دار امسال، دارای دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است!

image

نوا ۲ و نوا ۲ پلاس هر دو بدنه فلزی یک‌پارچه دارند که نسخه استاندارد صفحه نمایش ۵ اینچی و نسخه پلاس نمایشگر ۵.۵ اینچی دارد که البته هر دو از پنل LPTS LCD با رزولوشن FullHD استفاده می‌کنند که با شیشه ۲.۵ بعدی پوشیده شده است.

ضخامت بدنه فلزی این دو گوشی تنها ۶.۹ میلی‌متر است اما با وجود کاهش ضخامت ظرفیت باتری نسخه پلاس همچنان ۳۳۴۰ میلی آمپر باقی مانده و تنها نسخه معمولی نسبت به قبل با کاهش مواجه بوده و از ۳۰۲۰ میلی آمپر ساعت به ۲۹۵۰ رسیده است. همچنین در نسل قبل از چیپ اسنپ دراگون ۶۲۵ استفاده شده بود ولی هوآوی تصمیم گرفت در نسل دوم چیپ‌های کایرین ۶۵۹ ساخت خودش را به کار بگیرد.

image

هوآوی نوا ۲ و نوا ۲ پلاس دو نسخه با حافظه‌های مختلف عرضه می‌شوند که شامل ۴ گیگابایت رم/ ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم/ ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است. همچنین هر دو گوشی به سنسور تشخیص اثر انگشت و درگاه USB-C مجهزند و سیستم عامل‌ پیش فرض آن ها اندروید ۷.۰ نوقا است.

قیمت نوا ۲ برای نسخه‌ ۶۴ گیگابایتی برابر ۳۲۵ دلار و برای نسخه ۱۲۸ گیگابایت معادل ۳۶۵ دلار است؛ نسخه ۶۴ گیگابایت نوا ۲ پلاس ۳۷۵ دلار و نسخه ۱۲۸ گیگابایت آن هم ۴۲۰ دلار قیمت خواهد داشت و از ۱۶ ژوئن راهی بازار می‌شوند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

افشین

۱۳۹۶/۵/۱
سلام آقای شکوری. خواهش میکنم بررسی تخصصی گوشی
های هواوی نوا 2و نوا پلاس 2 هم بزارید خیلی ممنون

مازيار

۱۳۹۶/۳/۷
iphone 7 ساخته اسمشو گذاشته گوشي جديد هواوي
?????

حامد ذکی خراسانی

۱۳۹۶/۳/۷
احتیاجی نیست هواوی هم مثل سامسونگ و اپل رفتار کنه چون برای پیشرفت معیارای خودشو داره

Rrreezzaa

۱۳۹۶/۳/۶
این گوشی رو چرا با اچ تی سی11مقایسه میکنی داداش?اون که غول ب تمام عیاره..هواوی چون که درجه4-5به دست کشور ما میرسه وباعث میشه بعد از یک سال ونیم استفاده هنگ کنه..ولی خب ب شخصه از گوشیای هواوی خوشم میاد چون دوربین سلفی وباطریشون خوب شده

محمد رضا

۱۳۹۶/۳/۶
عالیه خیلی خیلی خوبه قیمتش خیلی خوبه