خانهاخبار
عرضه اندروید نوقا برای ال‌جی V10 آغاز شد

عرضه اندروید نوقا برای ال‌جی V10 آغاز شد

گرچه اندروید نوقا سال گذشته معرفی شده بود، اما به لطف تاخیر سازندگان مختلف، بسیاری از گوشی‌های اندرویدی همچنان در انتظار آپدیت مانده‌اند. در این بین صاحبان پرچم‌داران قدیمی بیش از همه ناراضی هستند، اما خوشبختانه ال‌جی بالاخره این نسخه را برای گوشی V10 عرضه کرده است.
۱۳۹۶/۳/۴

با وجود این که ال‌جی V10 پرچم‌دار قدیمی این شرکت، از دو سال قبل، است، اما کره‌ای‌ها هنوز پشتیبانی از آن را متوقف نکرده‌اند و V10 هم طعم نوقا را خواهد چشید. شرکت ال‌جی اوایل سال ۲۰۱۷ اعلام کرده بود که در نیمه دوم سال جاری پرچم‌دار قدیمی‌اش یک به روز رسانی عمده خواهد داشت.

خوشبختانه ال‌جی به قول خود وفادار بوده و زودتر از آنچه انتظار می‌رفت شروع به ارایه اندروید ۷.۰ برای V10 نموده است. در حال حاضر این شرکت تنها آپدیت اندروید نوقا را برای هموطنان خود در کره جنوبی عرضه کرده اما این به روز رسانی به مرور در بازارهای جهانی هم منتشر می‌شود که زمان احتمالی آن ماه ژوئن اعلام شده است.

image

در کنار ویژگی‌های جدید که اندروید نوقا به همراه دارد، این به روز رسانی رابط کاربری جدید ال‌جی یا همان UX 5.0  که با ویژگی‌های جدیدی همراه است را هم شامل می‌شود. این آپدیت برای مدل‌های : F600L، F600K و F600S عرضه شده است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (15 نظر)

Arash

۱۳۹۶/۸/۲۸
ال جی v10 میگن اندروید 7 امده پس چرا به روزاوری گوشی انجام نمیده.این اندروید که امده برای اروپا یا جاهای دیگه چطور اپدیت میشه و قانونی اپ میشه ممنون جواب بدهید

حسین

۱۳۹۶/۴/۳۰
سلام اینجا کسی اندروید ۷ لهستان رو موفق شده رو گوشیش نصب کنه
lg v10 h960a
ممنون میشم من رو هم راهنمایی بگنه من تبا lg up انجام دادم تا ۹ درصد میره و ارور میده

مرتضی

۱۳۹۶/۴/۲۵
والا دیگه باید رفت و از طریق سازمان ملل اقدام کرد. تبعیض جغرافیایی تا چه حد؟

ali

۱۳۹۶/۴/۱
حدود یک ماه پیش جی اس. ام گفت اندروید 7 برای این گوشی منتشر شده.ولی هیچ خبری از اپدیت نیس.ماه ژوئن هم داره تموم میشه

mamad

۱۳۹۶/۳/۳۰
چییی شد دیگه خسته شدیم اینقد منتظر موندیم