خانهاخبار
شیائومی رسما از Mi Max 2 رونمایی کرد

شیائومی رسما از Mi Max 2 رونمایی کرد

شیائومی سرانجام، Xiaomi Mi Max 2 با بدنه تمام‌فلزی ، نمایشگر 1080p و پردازنده هشت هسته‌ای را معرفی کرد.
۱۳۹۶/۳/۴

شیائومی ساعاتی پیش طی مراسمی در پکن از فبلت جدید Xiaomi Mi Max2 پرده برداشت. بدنه یک‌پارچه و تمام‌فلزی و چهارگوشه انحناگرفته Xiaomi Mi Max 2 مشخصه‌ای است که در اولین نگاه جلب توجه می‌کند.

نمایشگر فبلت جدید شیائومی، 6.44 اینچی و فول‌ اچ‌دی (1080p) است؛ دستگاه با باتری 5300 میلی‌آمپر ساعت تغذیه می‌شود (شارژر را از طریق پورت USB-C به گوشی متصل می‌کنید)؛ و باتوجه به پشتیبانی آن از فناوری شارژ سریع Quick Charge 3.0، شیائومی مدعی شده که باتری در همان ساعت اول اتصال به برق تا 68 درصد شارژ می‌شود.

Mi Max 2، تراشه اسنپ‌دراگون 625 هشت هسته‌ای با فرکانس 2 گیگاهرتز، 4 گیگابایت حافظه رم و 64 یا 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی (بسته به انتخاب کاربر) را در دل خود جای داده است؛ ضمن اینکه ظرفیت ذخیره‌سازی دستگاه را می‌توان از طریق کارت حافظه SSD افزایش داد.

شیائومی برای Mi Max 2، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با حس‌گر IMX386 سونی و قابلیت فوکوس خودکار به همراه دو فلاش LED و نیز دوربین روبه‌رو 5 مگاپیکسلی تدارک دیده است.

اسکنر اثر انگشت و بلستر فروسرخ برای کاربردهای کنترل از دور، از دیگر ویژگی‌های Xiaomi Mi Max 2 به شمار می‌رود. دیگر مشخصه Mi Max 2، اسپیکرهای استریو آن در جلو و پایین دستگاه است که گفته شده وقتی فبلت را به‌صورت افقی (حالت منظره) در دست بگیرید، حالت صدا به‌‌صورت هوشمند از مونو به استریو تبدیل می‌شود. انتظار می‌رود که فبلت جدید شیائومی با اندروید نوقا عرضه شود. قیمت نسخه 64 گیگابایتی این فبلت حدود 245 دلار و نسخه 128 گیگابایتی حدود 290 دلار تعیین شده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)