خانهاخبار
آپدیت امنیتی ماه May برای گلکسی S7 Edge منتشر شد

آپدیت امنیتی ماه May برای گلکسی S7 Edge منتشر شد

به‌روزرسانی‌های امنیتی ماهانه، یکی از جدیدترین مطالبات کاربران از سازندگان گوشی‌های هوشمند اندرویدی است و این موضوع با خریداری یک گوشی پرچم‌دار، اهمیت بیشتری می‌یابد. به‌ همین جهت، شرکت سامسونگ، به‌تازگی آپدیت امنیتی ماه May را برای گوشی گلکسی S7 Edge منتشر کرده است.
۱۳۹۶/۳/۴

این به‌روزرسانی با شماره بیلد XXU1DQE7 منتشر شده است و نزدیک به 213 مگابایت نیز حجم دارد. همان‌طور که گفته شد، این به‎روزرسانی، یک آپدیت امنیتی است و هدفی به جز رفع مشکلات نرم‌افزاری سیستم‌عامل اندروید ندارد؛ بنابراین، نباید انتظار قابلیت‌های جدید یا ارتقای سیستم‌عامل اندروید نوقا 7.0 را به 7.1.1 یا بالاتر داشته باشید.

 البته، در توضیحات مربوط به این به‌روزرسانی آمده است که عملکرد دستگاه با دریافت آپدیت امنیتی ماه May برای گلکسی S7 Edge بهبود خواهد یافت و پیشرفت‌هایی نرم‌افزاری نیز وجود دارد.

image

در حال‌حاضر، تنها گوشی‌های هوشمند با شماره‌مدل SM-G935FD این آپدیت را دریافت می‌کنند. علاوه‌بر گلکسی S7 Edge، نسخه فلت پرچم‌دار 2016 سامسونگ نیز چند روز پیش آپدیت امنیتی ماه «می» را دریافت کرد. لازم به‎ذکر است که عرضه آپدیت امنیتی ماه May بسته به بازارهای مختلف، ممکن است با تأخیر نسبی همراه باشد و البته در صورتی‌که از یک گوشی تحت‌قرارداد استفاده می‌کنید، باید مدت زمان بیشتری برای دریافت این به‌روزرسانی منتظر بمانید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

حمیدرضا

۱۳۹۶/۱۰/۱۷
من همین آپدیت رو دریافت کردم اما حجمش 546mb بود

farfar1993

۱۳۹۶/۳/۲۶
تیک فست شارژ رو خاموش کردی
کابل usbیت خرابه
یکی از این دوتا

Hasti

۱۳۹۶/۳/۱۶
اوایل گوشی ۱۰۰ دقیقه ای شارژ میشد ولی بعد ۸ماه که از خریدش گذشته ۳ساعت طول میکشه تا شارژ بشه
چرا ؟

مسعود

۱۳۹۶/۳/۴
من این آپدیت را دریافت کردم
فقط شماره بیلد رو گوشی XXU1DQD7 هستش

Amir

۱۳۹۶/۳/۴
سلام . ببخشید گوشی من در مورد دریافت اپدیت ها به مشکل بر خورده مثلا هنوز اپدیت اندروید نوقا رو دریافت نکرده . ممنون میشم کمکم کنید .