خانهاخبار
تصاویر قاب‌ها و قالب‌های آیفون 8، 7 اس و 7 اس پلاس را ببینید

تصاویر قاب‌ها و قالب‌های آیفون 8، 7 اس و 7 اس پلاس را ببینید

شایعه‌ها همچنان درباره طراحی آیفون 8، 7 اس و 7 اس پلاس ادامه دارند. روز گذشته نیز تصاویر قاب های منسوب به این گوشی‌ها به همراه تصویر قالب های ساختشان لو رفت.
۱۳۹۶/۳/۳

به تاریخ نهایی عرضه سه گوشی جدید آیفون یعنی آیفون ۸، آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس نزدیک می‌شویم و همچنان شایعه‌ها و عکس‌هایی که از این گوشی‌ها به بیرون درز می‌کنند، ادامه‌دارند. دیروز هم تصاویری از قاب‌های مخصوص این گوشی‌ها و همچنین تصویری از قالب ساخت آن‌ها لو رفت.

طبق ادعای شرکت فاکسکان، شریک تجاری اپل در تولید، یک شرکت تولیدکننده لوازم جانبی شخص ثالث این قاب‌ها را تولید کرده است.

در این عکس شاهد یک قاب قرمز هستید که با توجه به آن می‌توان اندازه آیفون ۸ را نسبت به دو آیفون ۷ اس ۴٫۷ اینچی و ۷ اس پلاس ۵٫۵ اینچی حدس زد. علی‌رغم این اندازه کوچک، انتظار می‌رود که آیفون ۸ صفحه‌نمایش ۵.۸ اینچی داشته باشد.

همه انتظار دارند آیفونی که به مناسبت دهمین سالگرد تولد آیفون معرفی می‌شود، تغییراتی چشمگیری داشته باشد. ظاهرا فریم این گوشی از استیل ضدزنگ ساخته‌ شده و روکش آن از شیشه مقاوم تشکیل‌ شده است. گفته می‌شود که احتمالا صفحه‌نمایش این آیفون لبه تا لبه شود و تقریبا هیچ حاشیه‌ای در قسمت بالا و پایین صفحه‌اش وجود نداشته باشد. علاوه بر این دوربین سلفی، تاچ‌ آیدی، اسپیکر و دیگر حسگرها همین زیر صفحه‌نمایش تعبیه می‌شوند. گزارش دیگری هم قبلا درباره طراحی ظاهری این آیفون منتشرشده بود که ادعا می‌کرد آن را با پنل‌های OLED نسل جدید و با ظاهری شفاف می‌سازند. احتمالا پنل صفحه‌نمایش ۵.۱۵ اینچی درون فریم ۵.۸ اینچی این آیفون قرار می‌گیرد که در قسمت پایینی آن منطقه کاربردی لمسی تعبیه‌شده تا از دکمه‌های مجازی پشتیبانی کند. بورد این آیفون طوری طراحی‌شده تا فضای بیشتری برای باتری بزرگ‌تر فراهم کند. شایعه‌ها می‌گویند اپل قرار است ویژگی‌های دیگری را هم مانند شارژ بی‌سیم، حسگر عنبیه چشم، حسگر شناسایی چهره و همچنین قابلیت سه‌بعدی دوربین در این گوشی ارائه کند.

گزارش‌های متعددی تابه‌حال درباره تاریخ دقیق معرفی این گوشی‌ها منتشرشده و بسیاری از آن‌ها به اواخر اوت و نوامبر اشاره‌ کرده‌اند. همچنان که به تولید آیفون ۸ نزدیک‌تر می‌شویم، احتمال لو رفتن تصاویر آن بیشتر می‌شود. باید منتظر اخبار و تصاویر تازه این گوشی‌ها بمانیم.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

نیما

۱۳۹۶/۳/۳
نامگذرای احتمالا 7s و 7s+ و 7c باشه

king

۱۳۹۶/۳/۳
سلام خسته نباشید
خواهش میکنم کمکم کنید
من میخوام اس هفت ایج بخرم عاشقشم
ولی بهم میگن گلس روش دوام نمیاره و بعد از
یک هفته گلس بلند میشه
چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آیا راهی هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
گلس مایع که میگن به درد میخوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با دستمال میزنی روی صفحه خیس میشه
یعد از دو دقیقا خشک که شد
چند ماه صفحه رو نگه میداره
آیا حقیقته؟؟؟؟؟؟؟؟
من چیکار کنم هرر چه زودتر جواب بدید و کمکم کنید
خواهشششششششششش میکنم
جواب کوتاه ندید بیشتر توضیح بدید چیکار کنم
ممنونم ازتون

Ols

۱۳۹۶/۳/۳
"احتمالا پنل صفحه‌نمایش ۵.۱۵ اینچی درون فریم ۵.۸ اینچی این آیفون قرار می‌گیرد که در قسمت پایینی آن منطقه کاربردی لمسی تعبیه‌شده تا از دکمه‌های مجازی پشتیبانی کند."
خسته نباشه كلا اپل،اگه قرار باشه پايين صفحه نمايش فقط به عنوان دكمه ى تاچ آيدى و ساير دكمه ها استفاده بشه كه ديگه چه فرقى با مدلاى قبلى داشت كه دكمه ى فيزيكى داشتن؟ اونوقت اپل پررو رو همين ويژگى مسخره اسم تحول ميذاره و قيمت گوشيش 200 دلار گرون ميكنه، ملت هم با ذوق و شور و شعف ميرن تا ميدون تا برن گوشى رو بخرن، بعد هم اولين كارى كه بعد از خريد گوشى انجام ميدن درخواست يك آيينه از فروشنده محترم هست كه با آيفون جديدشون عكس بگيرن و بزارن رو insta و زيرش هم بنويسن: بچه ها منو نيگا كنين، آيفون 8 دارم??? شما ها كه ندارين?.
واقعا چرا آدما اينجورى شدن؟?