خانهاخبار
5 بازی سرگرم‌کننده اندرویدی (مجموعه اول)

5 بازی سرگرم‌کننده اندرویدی (مجموعه اول)

از بازی های تکراری روی گوشی خود خسته شده اید و دنبال بازی های جدید و سرگرم‌کننده دیگری هستید؟ این 5 بازی جذاب اندرویدی را از دست ندهید.
۱۳۹۶/۳/۳

اگر سراغ گوگل پلی رفته باشید همیشه می بینید که در بخش بازی‌ها، نمونه‌های سرگرم‌کننده و ساده‌ای هستند که طرفداران بسیاری دارند و اغلب امتیاز بالایی را نیز به خود اختصاص داده‌اند. کاربران گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها در سراسر جهان فرصتی را به این بازی‌ها اختصاص می‌دهند؛ بازی‌هایی که در عین سادگی گاهی اعتیاد آورند و می‌توانند ساعت‌ها کاربر را به خود مشغول کنند. وقتی سراغ بازی‌های ساده می‌رویم می‌بینیم که همیشه هم نیازی نیست بازی‌ها گرافیک پیشرفته‌ای داشته باشند، تنها کافی‌ست موضوعی جذاب داشه باشند. در این نوشته 5 بازی سرگرم‌کننده اندرویدی را برای شما انتخاب کرده‌ایم.

 

2048 New

در این بازی جذاب اعداد 2 و توان‌های آن کاربر را به خود مشغول می‌کند تا با حرکت دادن اعداد به چهار جهت راست، چپ، بالا و  پایین و ساخت توان‌هایی بزرگتر از این عدد امتیاز بیشتری برای خود کسب کنند. بدون اینکه متوجه شوید زمان زیادی با هیجان مشغول تولید اعداد بزرگتر خواهید شد.

دانلود بازی 2048New

image

 

Ballz

یکی از بازی‌های جذاب با توپ‌های رنگی بازی Ballz است؛ بازی ساده‌ای که در آن با توپ بنفش باید به دنبال توپ‌های سبز باشید و در عین حال مراقب باشید که به توپ‌های قرمز که تعدادشان کم کم بیشتر می‌شود برخورد نکنید. باید اعتراف کنیم که برای این بازی نیاز به اعصابی قوی دارید تا هم حرکت موبایل را کنترل کنید و هم حواستان به توپ‌های قرمز باشد.

دانلود بازی Ballz

image

 

Faucet

در Faucet باید به دنبال قطره‌های آبی که می‌چکند باشید و مانع از خوردن آنها به زمین شوید؛ به همین سادگی می‌توانید امتیاز خود را افزایش دهید و به مراحل بالاتر بروید. هرچند Faucet در نگاه اول به نظر ساده و خسته‌کننده می‌آید اما اگر یک بار آن را امتحان کنید دیگر نمی‌توانید به‌راحتی گوشی را کنار بگذارید.

دانلود بازی Faucet

image

 

Pumpkin Attack

بازی Pumpkin Attack یک بازی سرعتی دفاع از قلعه است که در عین سادگی و آسان بودن نحوه بازی، سرگرم‌کننده و مفرح است. در این بازی باید به دفاع از قلعه در مقابل دشمنان مختلف پرداخت؛ دشمنانی که در مراحل اولیه بازی تعدادشان کم است و راحت می‌توان با آنها مقابله کرد اما هرچه به مراحل بالاتر می‌رویم شکست دادنشان سخت‌تر می‌شود.

دانلود بازی Pumpkin Attack

image

 

Set Dot

Set Dot  بازی ساده‌ای است که نه فرآیند پیچیده‌ای دارد و نه یادگرفتنش دشوار است، تنها کمی دقت می‌خواهد و تمرکز، تا بتوانید به‌راحتی به مراحل بعدی بروید. در Set Dot باید اعداد را به مرکز متصل کنید بدون اینکه اعداد به هم برخورد کنند.

دانلود Set Dot

image

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

محمدعرفان

۱۳۹۶/۳/۲۱
2048 new و faucet رو هر چقدر بازی کنی خسته نمیشی

مرتضی

۱۳۹۶/۳/۲۰
Faucet و Set Dot خوبن

علیرضا

۱۳۹۶/۳/۲۰
ممنون از معرفی بازی های ساده، برای گوشی هایی که قدرت گرافیکی بالایی ندارن و افرادی که علاقه مند به بازی های داستانی نیستن این بازی ها بهترینن

محمد ص

۱۳۹۶/۳/۴
هیچکدوم جذاب نیس.وقتی داستانی در کار نباشه ، خسته کننده میشه.
بازی دیتا دار معرفی کنین.ک هم از گرافیک لذت ببریم و هم روند بازی.

Axel981111

۱۳۹۶/۳/۴
???????خنده ام میگیره آخه اینا چی ان.اون که بازی گرافیکی یه و کلی حجم داره جذاب نیست اینا که دیگه در پیتن.من به شخصه اصلا این بازی ها روی گوشیم نصب نمیکنم