خانهاخبار
رندر جدید Galaxy J7 2017 فاش شد

رندر جدید Galaxy J7 2017 فاش شد

گلکسی جی 7 2017 سامسونگ این روزها مراحل نهایی آماده سازی برای معرفی و ورود به بازار را طی می کند و اکنون رندر این گوشی فاش شده است؛ رندری که طراحی گوشی و رنگ های ان را آشکار می‌کند.
۱۳۹۶/۳/۱
image

سری گلکسی جی سامسونگ در میان محبوب‌ترین گوشی‌های ارزان‌قیمت و میان‌رده جای دارند و به همین خاطر سامسونگ در سال 2017 نیز این گوشی‌ها را آپدیت خواهد کرد. گلکسی جی 7 2017 یکی از این گوشی‌هاست که تا کنون در بنچ مارک‌ها دیده شده است. اکنون زندرهای این گوشی لو رفته است. عکس فاش شده از 4 رنگ متفاوت برای این گوشی خبر می‌دهد: آبی، صورتی، طلایی و مشکی.

اطلاعات فاش شده اخیر از گوشی نشان می‌دهد که Galaxy J7 2017 دوربین سلفی 13 مگاپیکسی و سنسور اثر انگشت دارد و بدنه آن کاملا فلزی است. نسخه 2017 جی 7 سامسونگ نمایشگری با رزولوشن Full HD دارد و از 3 گیگابایت رم و باتری 3600 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد و از ابتدا با اندروید 7 روانه بازار می‌شود.

قابلیت‌های ارتباطی LTE Cat 6، VoLte، VoWiFi نیز از دیگر ویژگی‌های گوشی است. انتظار می‌رود گوشی جدید سامسونگ، گلکسی جی 7 (2017)، قیمتی حدود 339 یورو داشته باشد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

.:samsung:.

۱۳۹۶/۳/۱۲
دوستان این گوشی صفحه نمایش آمولد با 401 پیکسل داره و دارای گواهینامه fcc هست و ip54 . انصافا خیلیم خوشگله سامسونگ تو 2017 گوشی های زیبایی داد بیرون مثل سری a . در ضمن قیمتشم بالای یه تومنه
یا حق .

amir

۱۳۹۶/۳/۷
سلام کی میاد توبازار ایران لطفا کسایی که واقعا میدونن جواب بدن

SAEID 1

۱۳۹۶/۳/۵
سلام
چه زمانی وارد بازار میشه؟
در مورد حافظه داخلی و اندازه صفحه نمایش اطلاعاتی ندارید؟؟
ممنون

Saeid

۱۳۹۶/۳/۵
سلام
حدوداً چه زمانی وارد بازار میشه؟
به حافظه داخلی و اندازه صفحه نمایش اشاره نکردین
؟؟؟....

amir

۱۳۹۶/۳/۵
سلام قیمتش چنده لطفا جواب بدید