خانهاخبار
ارتباط نزدیک دکتر روحانی با مردم از طریق تلگرام

ارتباط نزدیک دکتر روحانی با مردم از طریق تلگرام

تیم رسانه‌ای دکتر روحانی در کانال تلگرام ستاد ایشان اعلام کرد‌ه‌اند از این پس مردم می‌توانند مشکلات، نظرات و پیشنهادات خود را در تلگرام با رئیس جمهور مستقیما در میان بگذارند.
۱۳۹۶/۳/۱

دکتر حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان، در روزهای منتهی به انتخابات از شبکه‌های اجتماعی خصوصا توییتر، اینستاگرام و تلگرام حداکثر استفاده را کرد. پخش زنده سخنرانی‌های دکتر روحانی از اینستاگرام، انتشار متن سخنرانی‌ها و برنامه‌های ایشان از کانال تلگرام و دادن گزارش به شهروندان در توییتر سبب شد تا مردم ارتباط نزدیک و بدون واسطه‌ای با رئیس جمهور داشته باشند و بتوانند نظرات خود را با او و دولت‎شان در میان بگذارند.

image

اکنون که دکتر روحانی بار دیگر به عنوان رئیس جمهور کشور ایران انتخاب شده است تیم رسانه‌ای ایشان به دلیل بازخورد خوبی که از قدرت و پتانسیل شبکه‌های اجتماعی دریافت کرده‌اند تصمیم گرفته‌اند تا ارتباط خود را از طریق این شبکه‌ها با مردم حفظ کنند.

کانال تلگرام ستاد حسن روحانی به مردم اعلام کرده است که این کانال با تغییر نام به «رسانه مردم و روحانی» پلی ارتباطی میان مردم و دکتر روحانی خواهد بود تا مردم بتوانند مشکلات و مطالبات خود را با رئیس جمهور در میان بگذارید.

فصل نو با روحانی آغاز شد و در اين هوای تازه ما با همین رسانه @rouhani96ir به عنوان پل ارتباطی مردم با دکتر روحانی کنار شما خواهيم ماند و مطالبات، مشکلات، پیشنهادات و انتقادات شما را به رئیس جمهور ارائه خواهیم داد.

مطالبات خود را با رئیس جمهور در میان بگذارید، از مشکلات خود بگویید، پیشنهادها و انتقادات خود را نسبت به رویه‌های اجرایی و مدیریتی کشور ارائه کنید و اگر در شهر، روستا و استان خود با مشکلات مختلف و مسائل مربوط به حوزه اجرایی کشور مواجه شدید، با ما در میان بگذارید تا مستقیما به ریاست جمهوری ارائه شود.

«مردم و روحانی» ضمن ارائه مستقیم آنچه مطرح می‌کنید، مطالبات و مشکلاتتان را با دستگاه‌های مختلف اجرایی در میان گذاشته و پاسخ‌های آنها را به شما انتقال خواهد داد.

شما می‌توانید مشکلات، نظرات و پیشنهادات خود را به صورت متن، صوت و تصویر در تلگرام به @Nazar ارسال کنید و در شبکه‌های اجتماعی زیر پیگیر کارهای ایشان باشید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (49 نظر)

مینا

۱۳۹۹/۵/۲۱
باسلام و خسته نباشید این طرح مسکن ملی ها خوبه ولی اولش پنجاه میلیون هرشش ماه یک بار پنجاه میلیون همسرم کارگر ازکجابیاریم توروخدا به فکرباشیداقای روحانی این انصاف نیست مگه میشه هرشب ماه پنجاه میلیون داشت اگه پول بودخودمون میخرسدیم کمک کنید

مهدی فرتاش نعمتی

۱۳۹۹/۳/۲۹
با سلام و خسته نباشید بنده میخواهم پیامی در تلگرام برای شما بفرستم موقع نمیشم میشه خواهش کنم به بنده یک پیام بفرستین ممنون میشم شماره بنده ۰۹۱۴۴۱۲۴۵۰۹ است

حسن دهمرده

۱۳۹۹/۱/۲۳
ریاست محترم با عرض سلام و خسته نباشید
ایجانب حسن دهمرده فرزند حسین دهمرده با مدرک تحصیلی دیپلم متاسفانه مدارکمو بدون هیچ دلیلی از من گرفتن و نتونستم ادامه تحصیل بدم الان متاهلم و دارای یک فرزند دخترهستم که هنو نتونستم براش مدرک بگیرم با این اوضاع کرونا اوضاع ما بسیار وخیم لطفا کمکمون کنید

مهدی حاجی پور

۱۳۹۹/۱/۱۲
با سلام واحترام بنده کاردان بهداشت عمومی کارشناس گیاهان دارویی و دانشجوی فوق لیسانس شیمی دارویی ازاد واحد اهر هستم بنظر میرسه این قرنطینه یه کم جواب خوبی نداده ولی به نظر بنده اگر ما بتوانیم کیت کرونا رو مثل کیت بارداری که همه دسترسی داشته باشن میشه بهترین روش تشخیص رو انجام داد و تعداد مبتلایان رو براحتی تشخیص داد جون اگه جواب یکی مثبت باشه بخاطر سلامتیش حتما مجبوره به مراکز درمانی مراجعه میکنه با نهایت احترام

مهدی حاجی پور

۱۳۹۹/۱/۱۲
با سلام و احترام اگه امکان داشته باشه تست کرونا مثل تست بارداری در اختیار همه قرار داده بشه مردم خود تست کنن این به نظر بنده یک کار پر ثمر و نتیجه خوبی خواهد داشت فوق لیسانس شیمی دارویی