خانهاخبار
تصویر جدید از وان پلاس 5 با دوربین دوگانه عمودی؛ خبری از خطوط آنتن نیست

تصویر جدید از وان پلاس 5 با دوربین دوگانه عمودی؛ خبری از خطوط آنتن نیست

در روزهای اخیر شایعات متعددی درباره پرچم‌دار وان پلاس شنیده‌ایم و نیز طرح‌های زیادی از طراحی آن دیده‌ایم. امروز هم تصویر دیگری از این محصول منتشر شده که به حذف خطوط آنتن از بدنه اشاره می‌کند.
۱۳۹۶/۲/۳۱

چند روز قبل خبری به گوش رسید که کمپانی وان پلاس قصد دارد برای ساخت دوربین وان پلاس 5 با DxO همکاری کند. البته درباره نام محصول وان پلاس هم تردیدهایی وجود داشت که با انتشار تیزر آن، این تردیدها از بین رفت.

نسخه پرچم‌دار کنونی وان پلاس، 3T نام دارد. اگر درباره عدم استفاده از شماره 4 برای این محصول سوال دارید، باید بگوییم که این موضوع به نامبارک بودن این عدد در کشور چین مربوط می‌شود. در کشور چین، عدد 4 به مرگ و بیماری اشاره دارد.

image

تاکنون تصاویر و اطلاعات زیادی درباره وان پلاس 5 به فضای وب درز کرده که بعضی از آنها به دوربین عمودی افقی و برخی دیگر به چینش عمودی دوربین دوگانه با فلاش LED در بین دو لنز اشاره دارد. اما امروز تصویر جدیدی مشاهده شده که طراحی بهتری را نشان می‌دهد و پنل پشتی به دلیل نیود خطوط آنتن، ساده‌تر است. اسکنر اثرانگشت هم احتمالا در کلید هوم حاضر در پنل جلویی قرار گرفته است.

اما آخرین مشخصات فاش شده از این گوشی نشان از حضور نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن تمام اچ‌دی، پردازنده اسنپدراگون 835 و پردازنده گرافیکی آدرنو 540 دارد. برای خرید وان پلاس 5 دو انتخاب وجود دارد، یکی با 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و دیگری با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی. در بخش دوربین هم هر دو لنز دوربین اصلی و نیز دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی هستند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

majid

۱۳۹۶/۳/۱
قطعا این بهترین گوشی و پر سرعت ترین گوشی اندرویدی خواهد بود.از تجربه ای که با استفاده از 3 تی دارم این حرف رو میزنم .چون توی 3 تی واقعا از هر نظر عالی بود.دوست دارای وان پلاس لایک کنن لطفا مرسی