خانهاخبار
تصاویر جدید منتسب به نوکیا 9 همراه با نمونه عکس‌های دوربین

تصاویر جدید منتسب به نوکیا 9 همراه با نمونه عکس‌های دوربین

به نظر می‌رسد پرچمدار نوکیا این روزها مراحل نهایی را طی می‌کند و اکنون نسخه‌ای از این گوشی رویت شده و برخی از نمونه عکس‌های آن نیز در دسترس قرار گرفته است.
۱۳۹۶/۲/۳۱

گوشی جدید نوکیا در دست هواداران در سایت Frandroid دیده شده است؛ همان پرچمدار این شرکت که تاکنون فکر می‌کردیم نامش نوکیا 8 است ولی حالا می‌دانیم نام آن نوکیا 9 است. البته تصویری که از این گوشی به دست آمده درون محفظه‌ای است که چیز زیادی از طراحی آن به کاربر نشان نمی‌دهد. با این حال پورت‌های گوشی از درون محفظه هم نمایانند و اکنون می‌دانیم گوشی جدید نوکیا به پورت USB-C مجهز است و جک 3.5 میلیمتری هدفون نیز دارد.

نمایشگر این گوشی 5.3 (البته دقیقتر 2.7)اینچی است، روشنایی حداکثر 530 نیت دارد و ویژگی Always On نیز دارد. دیگر مشخصات پرچمدار نوکیا، تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام، 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی ذکر شده است. اندروید 7.1.1 از ابتدا روی گوشی نصب است و لانچر گوشی چیزی شبیه به لانچر پیکسل‌های گوگل است. یک جفت ایرباد و شارژر فست شارژ QuickCharge 3.0 نیز همراه گوشی است.

پشت گوشی دو دوربین دیده می شود که طبق گزارش هر دو 13 مگاپیکسلی هستند و در زیر لنزها نیز فلش دوگانه به چشم می خورد. فوکوس خودکار لیزری نیز از دیگر ویژگی های دوربین این گوشی است. چند مورد از نمونه عکس‌های گرفته شده با دوربین این گوشی نیز مشاهده می‌شود؛ عکس‌هایی که در شرایط مطلوب گرفته نشده‌اند.

image
image

image
image

گفته می‌شود پرچمدار نوکیا قیمتی حدود 700 دلار دارد اما هنوز زمان دقیق عرضه آن مشخص نیست. نظر شما در مورد پرچمدار نوکیا چیست؟ آیا این گوشی با استقبال کاربران مواجه خواهد شد؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

علی

۱۳۹۶/۳/۲
سلام از nokia edge 2017 کسیی خبر داره؟

dashakol

۱۳۹۶/۳/۱
آخه تو از کیفیت گوشی چی میفهمی که میگی بی کیفیته!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برو اول تو دستت بگیر بعد نظر بده
بعدشم نوکیا حرفش با سایر گوشیا جداس من هنوز از x6 دارم استفاده میکنم.
لطفا نظر خنده دار ندید.....

mohsen

۱۳۹۶/۳/۱
گوشیای هواوی اصلا هم بی کیفیت نیستن
البته من خودم سامسونگیم

وحید

۱۳۹۶/۳/۱
@سعید جان پناه بگیر میخوام راجع به سری نوت نظر بدم :))

سعید

۱۳۹۶/۳/۱
مانی اینو بدون هیچ گوشی ای به گرد اس۸ نمیرسه ولی نوکیا اسم برندش میارزه به کل شرکت در پیت هنگ تی سی و ارزشش ده برابر هنگیu 11 ست