خانهاخبار
با کلون 12 دلاری نوکیا 3310 جدید آشنا شوید

با کلون 12 دلاری نوکیا 3310 جدید آشنا شوید

گوشی‌های کلونی به نمونه ارزان قیمت و تقلبی از یک گوشی گفته می‌شود که گهگاه به دلیل ظاهر بسیار مشابه با نمونه اصلی، کاربران را به اشتباه می‌اندازد. یک کمپانی هندی دست به کپی برداری از نوکیا 3310 زده است.
۱۳۹۶/۲/۳۱

گوشی کلون یک محصول کپی شده از یک گوشی اصل است که تنها از نظر ظاهری با نمونه اصلی شباهت دارد. در کشور ما هم این نوع از گوشی‌ها به وفور دیده می‌شوند البته تشخیص نمونه کلونی با محصول اصلی کار چندان سختی نیست. سازندگان گوشی‌های کلونی هیچ گاه از شگفت زده کردن ما دست برنخواهند داشت. آنها محصول خود را تنها با استفاده از چند تصویر از گوشی اصلی می‌سازند. اکنون یک کمپانی هندی کلونی از نوکیا 3310 ساخته و قیمت آن را 12 دلار اعلام کرده است در حالی که نمونه اصلی ساخت نوکیا 50 دلار قیمت دارد.

این محصول که ساخت کمپانی Darago است در نگاه اول شباهت زیادی به نوکیا 3310 واقعی دارد اما وقتی آن را در کنار نمونه واقعی قرار دهید، متوجه عمق فاجعه خواهید شد. نوکیا 3310 نمایشگر 2.4 اینچی با کیفیت دارد اما محصول Darago نمایشگر 1.77 اینچی دارد که کیفیت آن ما را به یاد محصولات سال 2007 می‌اندازد. دوربین آن هم 0.3 مگاپیکسلی و رم آن تنها 1 مگابایت است. برای مقایسه باید اشاره کنیم که نوکیا 3310، دوربین 2 مگاپیکسلی و 16 مگابایت رم دارد.

image

خوشبختانه Darago لوگوی خود را بر روی محصول خود قرار داده بنابراین تمیز دادن آن با نوکیا 3310 کار سختی نخواهد بود. هر چند یک گوشی 12 دلاری اینچنینی هم می‌تواندنقش گوشی دوم را برای شما ایفا کند اما استفاده از نوکیا 3310 بسیار معقولانه‌تر و البته دلچسب‌تر است.

به هر حال توصیه ما این است که به هنگام خرید نوکیا 3310، دقت لازم را به خرج دهید و مراقب اشتباهات احتمالی باشید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

امیر

۱۳۹۶/۳/۲
نه داداش هنوز نیومده.ولی با این حال کپی کاران زخمت کشیدن از روش ساختن
فردا به بازار اروپا میاد-24 می
احتمالا یک هفته یا ده روز دیگه به بازار ایران

Mahdi

۱۳۹۶/۲/۳۱
باسلام،مگه نوكيا ٣٣١٠ جديد وارد بازار ايران شده؟اگه وارد نشده كي وارد ميشه؟؟؟
ممنون از اساتيدو سايت gsm