خانهاخبار
KEYone، چهارمین گوشی اندرویدی بلک‌ بری وارد بازار شد (قیمت)

KEYone، چهارمین گوشی اندرویدی بلک‌ بری وارد بازار شد (قیمت)

کی وان گوشی جدید و زیبای BlackBerry با اختلاف زمانی اندک نسبت به عرضه جهانی وارد بازار کشورمان شده است. در ادامه می‌توانید از قیمت و مشخصات این گوشی مطلع شوید. با جی‌اس‌ام همراه باشید.
۱۳۹۶/۲/۳۰
image

مدتی پیش بلک‌بری چهارمین گوشی اندرویدی‌اش KEYone که پیش از رونمایی آن را با نام Mercury می‌شناختند به صورت رسمی معرفی کرد. طراحی بلک‌بری کی‌وان را می‌توان ترکیبی از دو گوشی Priv و DTEK60 دانست. این اولین گوشی اندرویدی بلک‌بری با کیبورد فیزیکی است که کاربر برای کارکردن با کیبوردش برخلاف Priv نیازی به باز کردن آن به صورت کشویی ندارد. در واقع KEYone همان حس و حال کلاسیک قدیمی گوشی‌های بلک‌بری که با سیستم‌عامل BlackBerry OS عرضه می‌شدند را به کاربر منتقل می‌کند اما از اندروید ۷.۱ نوقا بهره می‌برد. طراحی زیبا، کیبورد فیزیکی هوشمند، اسپیکر استریو، مشخصات سخت‌افزاری نسبتا قوی، باتری بادوام عالی و فناوری شارژ سریع ۳، درگاه USB-C و امنیت بالای سیستم‌عامل نسبت به دیگر گوشی‌های اندرویدی از مزایای کی‌وان محسوب می‌شود. زمانی که کی‌وان به ثبات قیمت در بازار کشورمان برسد، بدون شک تبدیل به یکی از بهترین گزینه‌‌های ممکن برای خریداران گوشی‌هوشمند میان‌رده خواهد شد. بلک‌بری کی وان فعلا به دلیل ورود با تعداد محدود به بازار کشورمان با قیمت بسیار بالایی به فروش می‌رسد. اگر قصد خرید این گوشی را دارید پیشنهاد می‌کنیم کمی صبر کنید تا آن را با قیمت مناسب‌تر در سبد خریدتان قرار دهید.

image

مشخصات بارز KEYone
صفحه‌نمایش ۴.۵ اینچ - IPS LCD 
پردازندهSnapdragon 625 - هشت‌ هسته‌‌ ۲.۰ گیگاهرتزی
رم۳ گیگابایت
دوربین اصلی۱۲ مگاپیکسل
دوربین سلفی۸ مگاپیکسل
حافظه داخلی۳۲ گیگابایت +  پشتیبانی از MicroSD
باتری۳،۵۰۵ میلی‌آمپر
سیستم‌عاملاندروید ۷.۱ نوقا
وزن۱۸۰ گرم
قیمت بدون گارانتیقیمت با گارانتی 
3,380,000 تومانموجود نیست
image

​نظر خود را با ما و دیگر جی‌اس‌امی‌ها به اشتراک بگذارید

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (44 نظر)

خلیج فارس Persian Gulf

۱۳۹۶/۳/۱۵
انصافا گوشی از این زیباتر تابحال نبوده و نیست

پویان

۱۳۹۶/۳/۱۲
باشه داداش...برو تست مقایسش با s8 رو ببین متوجه میشی s8 واسه keyone یه میان رده ای بیش نیست

maTin

۱۳۹۶/۳/۱۱
شاهکاره،بی نظیره من که عاشقشم ولی این قیمت حبابی بد دردسری شده...

سلطان

۱۳۹۶/۳/۹
سلام : حدود یک هفته میشه خریدمش از نظر طراحی و شیک بودن رو دست نداره : باطریش هم متوسط رو به بالاست و نه در حد عالی : حسگر انگشتش واقعا جای خوبی تعبیه شده و سرعتش عالیه : منوی فارسی داره و کیبورد مجازی فارسی هم ساپورت میکنه : مشخصات شارژرش دقیقا شبیه فست شارژر سامسونگ گلکسی اس هستش که من از شارژر خود سامسونگ اس 8 پلاس استفاده میکنم : دوربینش به پای اس 8 پلاس سامسونگ نمیرسه ولی بین گوشیهای قبلی بلک بری جهش و پیشرفت خوبی داشته : گوشیهای بلک بری طراحیشون واقعا عالیه من خودم طرفدار طراحی پاسپورت بودم ولی چون آندروئید نداشت فروختمش و کی وان میشه گفت طرح خوشگلتر و جذابتر و از همه مهمتر آندروئید دار و کیبورد دار بلک بری هستش

$

۱۳۹۶/۳/۹
ایول دادا...!