خانهاخبار
نسخه ۴.۰ تلگرام با قابلیت ارسال پیام ویدیویی و پرداخت از طریق ربات‌ها منتشر شد

نسخه ۴.۰ تلگرام با قابلیت ارسال پیام ویدیویی و پرداخت از طریق ربات‌ها منتشر شد

تلگرام یکی از پلتفرم‌های محبوب پیام رسانی است که به سرعت در حال رشد است. در ادامه قابلیت‌های متنوع و کاربردی این پیام رسان، شب گذشته تیم توسعه دهنده از سه ویژگی جدید شامل ارسال پیام‌های ویدیویی، پلتفرم میزبانی ویدیو تلسکوپ و پرداخت موبایلی از طریق بات‌ها را به اپلیکیشن موبایل خود اضافه کرده است.
۱۳۹۶/۲/۲۹

تیم توسعه دهنده پیام رسان تلگرام به تازگی نسخه جدید اپلیکیشن موبایلی این سرویس را منتشر کرد که با قابلیت‌های جالب و جدیدی همراه است. نسخه ۴.۰ اپلیکیشن تلگرام ویژگی‌های مهمی مانند ارسال پیام ویدیویی و تلسکوپ را ارایه می‌کند.

image

پس از به‌روز رسانی به نسخه ۴.۰ می‌توانید با لمس آیکون میکروفون به حالت دوربین منتقل شده و سپس با انتخاب و نگه داشتن روی آیکون دوربین، برای مخاطبین خود پیام‌های ویدیویی ضبط و ارسال نمایید.

image

قابلیت تلسکوپ یک پلتفرم جدید میزبانی ویدیو است که هدف آن کاربرانی است که از ویدیو برای برقراری ارتباط استفاده می‌کنند. نکته مهم این است که برای تماشای ویدیویی‌هایی که توسط پلتفرم تلسکوپ میزبانی می‌شوند، نیاز به داشتن حساب تلگرامی نخواهید داشت.

بنابراین، هر زمان که یک پیام ویدیویی را از طریق تلگرام برای یک کانال عمومی بفرستید، یه طور خودکار در پلتفرم تلسکوپ آپلود می‌شود و یک URL عمومی دریافت می‌کند که برای همه قابل دسترس خواهد بود.

image

سومین و آخرین قابلیت ویژگی عرضه شده پرداخت موبایلی از طریق بات‌هاست که با استفاده از آن، توسعه دهندگان می‌توانند پرداخت‌های کاربران را بدون در نظر گرفتن محل سکونت آن‌ها بپذیرند. تلگرام ۴.۰ به کاربران امکان می‌دهد تا خدمات و اجناسی را که بات‌های مختلف در اختیارشان می‌دهند، سفارش دهند. از سوی دیگر، توسعه دهندگان می‌توانند دکمه پرداختی را به این ربات‌ها بیافزایند که پس از لمس آن، از کاربر درخواست می‌شود که بخش مربوط به کارت‌های اعتباری و اطلاعات خرید را پر نمایند.

image

البته کاربران می‌توانند برای حفاظت از اطلاعات حساس کارت اعتباری خود از سیستم تایید دو مرحله‌ای استفاده کنند. از این طریق می‌توان سریع‌تر سفارش داد و نیازی به پر کردن بخش اطلاعات لازم برای کارت اعتباری، برای هر بار خرید نیست. در حال حاضر این سرویس از سیستم پرداخت موبایلی Apple Pay پشتیبانی می‌کند.

image
 
image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

شیوا

۱۳۹۶/۲/۳۰
یه جورایی شده مثل LIVE اینستاگرام
باحال شده ، ولی نمیشه کسی و پیچوند ، چون اگر جایی باشیم و نخاییم به کسی بگیم ،
اگر 1% بگه لایو بفرست از طریق تلگرام ، بیچاره میشیم : ((