خانهاخبار
اپل ساخت آیفون را در کشور هند آغاز کرد

اپل ساخت آیفون را در کشور هند آغاز کرد

گزارش‌ها حاکی از آن است که کمپانی تایوانی Wistron خط تولید آیفون را در کشور هند راه اندازی کرده و کار خود را با مونتاژ آیفون SE آغاز کرده است.
۱۳۹۶/۲/۲۸

اپل اعلام کرده که تولید آیفون SE به صورت محدود توسط کمپانی Wistron و در ایات بنگلور آغاز شده و فروش آنها در ماه جاری در کشور هند شروع خواهد شد.

image

مشخص نیست که سیاست قیمت گذاری اپل برای گوشی‌های مونتاژ شده در هند به چه شکل است. در حال حاضر آیفون SE در هند با قیمت 320 دلار به فروش می‌رسد که 79 دلار از قیمت آن در خاک کشور آمریکا کمتر است. با این وجود همچنان برای بسیاری از مردم هند گران محسوب می‌شود. پیش بینی‌ها خبر از قیمت 250 دلاری نسخه مونتاژ شده می‌دهند اما این قیمت هم از میانگین قیمت اسمارت‌فون‌ها در هند بیشتر است.

یکی از تحلیلگران CMI می‌گوید:

اپل با قیمت گذاری مناسب آیفون در کشور هند می‌تواند به فروش بسیار خوبی دست پیدا کند. در طی سه تا پنج سال، کاربران هم قادر خواهند بود آیفونی با قیمت استاندارد خریداری کنند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

Pouya

۱۳۹۶/۲/۲۸
بی چاره استیو جابز کلا تا زمانی که اون زنده بود اپلم اوضاش خیلی بهتر بود خودم طرفدارش بودم ولی از وقتی مرد کلا دیگه رفتم سمت سامسونگ هیی اگه این زنده بود الان اوضاع اپل این نبود

حسین

۱۳۹۶/۲/۲۸
کجایی عمو استیو آیفونتو هندی کردن رفت ?????

سعید

۱۳۹۶/۲/۲۸
آیفون چینی کم بود آیفون هندی هم اضافه شد ...خخخخخخخ کرتاهه سی جی وی جی خخخخخخخخخ

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۲/۲۸
اشتغال زایی شد برای ایالت بنگلور...علی برکت الله