خانهاخبار
پاسخگوی هوشمند جیمیل به اندروید و iOS می‌آید

پاسخگوی هوشمند جیمیل به اندروید و iOS می‌آید

گوگل با استفاده از فناوری یادگیری ماشینی و به‌وسیله قابلیتی موسوم به Smart Reply به‌جای شما به ایمیل‌ها پاسخ می‌دهد.
۱۳۹۶/۲/۲۷

گوگل با استفاده از فناوری یادگیری ماشینی به‌جای شما به ایمیل‌ها پاسخ می‌دهد. ساندار پیچای، مدیرعامل گوگل، در راستای خبر گسترش Smart Reply به دیگر پلتفرم‌ها در خلال کنفرانس Google I/O 2017 اظهار داشت که قابلیت Smart Reply (که قبلا در سال 2015 به اپلیکیشن مدیریت ایمیل Inbox این شرکت افزوده شده و اکنون نیز روی Android Wear و Allo قابل استفاده است) از این پس روی iOS و اندروید نیز به جی‌میل اضافه خواهدشد.

image

طرز کار Smart Reply چنین است که متن پیغام‌های دریافتی را اسکن می‌کند و سه پاسخ اولیه به شما پیشنهاد می‌دهد که می‌توانید آن را اندکی دستکاری کنید و بفرستید. این قابلیت، نخست به زبان انگلیسی اجرایی می‌شود و سپس طی چند هفته بعد به زبان اسپانیایی نیز قابل استفاده خواهدبود. زبان‌های دیگر نیز پس از آن اضافه خواهندشد.

در فناوری Smart Reply از شبکه‌های عصبی استفاده شده است و این شبکه‌های عصبی چنان آموزش دیده‌اند که می‌توانند پیغام‌ها را تحلیل و آن‌ها را به کدهای عددی‌ای تبدیل کنند که نمایانگر معنای آن‌ها است. پیغام‌های مشابه، کدهای مشابهی تولید می‌کنند و از این‌رو، مثلا عبارت “Hey, how’s it going?” ممکن است به کد 11100110 تبدیل شود در حالی که “How’s it going, buddy?” کد 11100011 را تولید کند. این سیستم سپس شماره‌ها را می‌خواند تا بسته به آن‌ها از کتابخانه پاسخ‌ها، آن را که مناسب است پیشنهاد دهد. گوگل می‌گوید استفاده از کد، کار را تسریع می‌کند.

به گفته این شرکت، Smart Reply در گذر زمان خود را با صدای منحصر به‌ فرد شخص وفق می‌دهد. گوگل همچنین قول داده است که (از نظر حریم خصوصی)، هیچکس هرگز فحوای پیغام‌های شما را نمی‌بیند، و آن داده‌های شخصی‌سازی شده، به هیچ وجه به جایی خارج از دستگاه‌ شما درز نمی‌کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)