خانهاخبار
اپلیکیشن Android Device Manager به Find My Device تغییر نام می‌دهد

اپلیکیشن Android Device Manager به Find My Device تغییر نام می‌دهد

گوگل که اپلیکیشن Android Device Manager خود را آخرین بار در سال 2015 به‌روزرسانی کرده بود، امروز ضمن معرفی نسخه 2.0 این نرم‌افزار اعلام کرد که نام آن را به Find My Way تغییر و از حیث طراحی نیز آن را بهبود داده است. با این اپلیکیشن می‌توانید محل دستگاه‌های اندرویدی گم یا سرقت شده را شناسایی کنید.
۱۳۹۶/۲/۲۷
image

علت تغییر نام این اپلیکیشن مشخص است: نام Android Device Manager چنان بود که گویی کار این برنامه ارائه روشی برای مدیریت تلفن همراه شما است اما Find My Device کار این برنامه را سرراست‌تر و دقیق‌تر توضیح می‌دهد. این برنامه به صاحبان گوشی کمک می‌کند تا محل دستگاه اندرویدی گم یا سرقت شده خود را پیدا کنند و فرقی نمی‌کند که تلفن هوشمند، باشد یا تبلت و یا ساعت هوشمند.

واسط کاربر این برنامه نیز که اینک نوسازی شده است به شما نشان می‌دهد که کدامیک از دستگاه‌های اندرویدی شما در حساب گوگلی‌تان پیش از بقیه قابل شناسایی است. درغیر این‌ صورت Find My Device طبق روال قبلی خود کار می‌کند. اگر گوشی خود را گم کردید می‌توانید یکی دیگر از دستگاه‌های اندرویدی خود را که در حساب‌ گوگل شما فهرست شده است به کار ببرید تا به‌وسیله آن و از طریق سرویس گوگل مپ، تلفن مفقود شده را پیدا کنید. این اپلیکیشن حتی می‌تواند به تلفن دستور دهد تا از خود صدایی بسیار بلند ساطع کند تا اگر در آن حوالی بودید بتوانید آن را پیدا کنید.

اگر گوشی، تبلت یا ساعت هوشمند شما واقعاً سرقت شده باشد، می‌توانید با استفاده از Find My Device دستگاه را از راه دور قفل یا محتوای آن را حذف کنید. حتی می‌توانید از آن بخواهید تا پیغام شما را به هر کسی که دستگاه را در اختیار دارد نشان دهد. توجه داشته باشید که این به‌روزرسانی، تازه علنی شده است و درنتیجه، چند روزی طول می‌کشد تا عملاً روی گوشی شما هم اعمال شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)