خانهاخبار
اندروید یکه تاز میدان: دستگاه‌های فعال اندرویدی به 2 میلیارد عدد رسید

اندروید یکه تاز میدان: دستگاه‌های فعال اندرویدی به 2 میلیارد عدد رسید

محبوب‌ترین سیستم عامل گوشی‌های موبایل اکنون بیش از دو میلیارد کاربر در جهان دارد.
۱۳۹۶/۲/۲۷
image

ساندر پیچای، مدیرعامل گوگل، کنفرانس توسعه دهندگان گوگل، I/O، را با توضیحاتی در مورد رشد اندروید آغاز کرد؛ بزرگترین سیستم عامل جهان اکنون بیش از 2 میلیارد کاربر دارد.

ساندر پیچای اشاره کرد که سرویس های گوگل هرکدام اکنون توسط کاربران بسیاری استفاده می شوند. گوگل فوتوز 2 سال پیش عرضه شده و با بیش از 500 میلیون کاربر، روزانه بیش از 1.2 میلیارد عکس را پذیرایی می کند. مردم بیش از یک میلیارد ساعت ویدیو در روز روی یوتیوب تماشا می‌کنند و سرویس نقشه گوگل نیز هر روز بیش از یک میلیون کیلومتر مسیریابی برای کاربران انجام می‌دهد.

گوگل درایو نیز رشد قابل توجهی داشته و اکنون تعداد کاربرانش بیش از 800 میلیون نفر است. ساندر پیچای اعلام کرد که مدیریت کاربران در این مقیاس امتیازی برای گوگل است و به همین خاطر گوگل تلاش می‌کند تا از یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی در محصولاتش بیشتر استفاده کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

amir1975

۱۳۹۶/۲/۲۸
گوگل هم بخاطر ایران با رنگهای بنفش و سبز آمارش رو اعلام کرده.. به علامت پیروزی V انگشتهای دروید سبز توجه کنید و آماری که به رنگ بنفش نوشته شده. کاملا مشخصه عمدی هست.. مرسی گوگل!

مهمان

۱۳۹۶/۲/۲۷
جا داره یه خسته نباشی هم به اپل بگیم. گوگل= سود کمتر، تعداد بیشتر...... اپل= سود بیشتر، تعداد کمتر

امیرحسین

۱۳۹۶/۲/۲۷
بله دیگه یوزر فرندلی که میگن همینه .. عامه مردم ازش استفاده میکنن .. استفاده کنید ، لذت ببرید ، فقط تورو خدا نپیچید به این ویندوز :)) .. باور کنید اونم جایگاه خودشو داره حداقل توی مملکت خودمون همه پروتوکل های شبکه ها ی داخلی و پروژه ها ی مهندسی خرد و کلان از هسته ای تا نفت و گاز تا ساختمون سازی و اتوکد و پی ال سی و ما بقی بر بیس ویندوزه .. هی مک بوکو نگیرید دستتون بگید این خوبه .. خوبه اما فانتیزیه کاراییه ویندوز رو حداقل برای ما نداره .. بی خیال این ویندوز بشید ، توصیه من اینه که ویندوز 10 رو نصب و اپدیت کنید کاملا .. ویندوز دیفندر به هیچ انتی ویروسی نیاز نداره ویروس اتوران فلش هم نمیگیره .. مرسی

رضا

۱۳۹۶/۲/۲۷
اندروید بیسته مخصوصا اگه رو سامسونگ باشه